Generatii

Grupa mare

si grupa mica

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Generatii

  1. Maria Ionescu spune:

    Primul cred ca e cocos si al doilea o puicuta, is mortali oricum ! Nu, nu pot sa cresc puisori si pe urma sa-i mananc , mi-ar fi imposibil, poate doar pentru oua si pentru socializare.

    • Alexandra spune:

      Eu am gaini de un an si n-am mancat niciuna pana acum. Mi-a murit un cocos si o gaina si m-am dus cu ei si i-am ingropat pe camp. Cred ca toata comuna a ras de mine, dar nu-mi pasa! Nici eu n-am sa pot manca din ei, ii tin pentru oua si de frumusete. Oricum, astea sunt gaini decorative, de expozitie, nu-ti vine sa le mananci. iar de ouat se oua rar, cam la trei zile un ou, deci e tocmai bine, nici oua nu-mi trebuie multe. Insa arata asa de frumos in gradina, ca mereu m-am intrebat cum am stat eu atata timp fara ele.
      Iar puii astia mici, sunt o nebunie!! Sunt de rasa mai pura decat primii si mai mici si mai pufosi!!

  2. ilincaotgramesti spune:

    Sa-ti traiasca Alex, sunt un deliciu. Stiu cat e de greu. Mi-e inca mi-e teama sa pun la incubator desi este mult mai eficient in sensul ca alegi tu momentul si daca ii pui devreme au timp sa creasca pana in toamna suficient.

    O sa-ti treaca chestia cu nemancatul. La cati pui ai acolo daca iti traiesc toti daca nu-i mananci tu pe ei te vor manca ei pe tine. Ma rog, s-o trecem la gluma. Viata unei pasari oricum nu este prea lunga dela natura si n-o sa-ti convina sa tot inmormantezi pasari.

    Si eu am acelasi sentiment ca tine, adica nu ma induram de ele, dar eu am noroc ca am convenit cu sotul meu si accept sacrificarea daca: n-o aleg eu, n-o curat eu… de fazele astea se ocupa el, eu o transez si o gatesc.

    In iarna asta mi-au murit vreo patru gaini de batranete. Crede-ma ca la una te induiosezi, la a doua iti pare rau, la a treia speri ca poate nu, la a patra te intrebi da’nu puteam interveni mai devreme?!

  3. ilincaotgramesti spune:

    Spuneam ca mi-e teama de incubator din cauza probabilitatii mai mari de a iesi pui cu defect. Ti s-a intamplat? Astia ma impresioneaza pe mine foarte mult si eu nu pot sa-i suprim si ei se chinuiesc si mi se pare groaznic.

    • Alexandra spune:

      La prima promotie a fost unul singur, iar la a doua, toti au iesit perfect. Nu cred ca are vreo legatura daca sunt clociti de incubator sau de closca, ci de zestrea genetica. De tare adica. La puiii din parinti frati asemenea defecte sunt mai dese.
      In schimb am trecut prin mari emotii duminica, adica o zi inainte sa eclozeze, pentru ca s-a oprit curentul vreo ora.

  4. cafeauata spune:

    Frumosi, da’ frumosi rau!

  5. Pingback: De pe un nor « Teo Negură

  6. melinte daniela spune:

    Buna seara, Alexandra! Sa-ti traiasca gradinita chi frumosi is!Nu te-am mai citit de mult si prima titlu pe care l-am vazut cand mi-am deschis emailu’ a fost „Generatii”
    si-am banuit ca e vorba de urmasii lui Rambo. E minunat sa ai un pic de timp liber
    si sa te relaxezi in propria gradina, sa te bucuri de tot: aer de primavara, flori, puisori …

  7. Pingback: Teatrul Naţional ”Lucian Blaga” « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

