Zambile, narcise si un pic de magnolie

Desi s-a cam lasat seara, tot am reusit sa fac niste poze. Imi sunt atat de dragi florile mele, incat am tremurat un pic pe langa ele cand le-am fotografiat.

Mai multe in weekend. Pana atunci, spor la treburi, ca stiu ca aveti!😀


About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Zambile, narcise si un pic de magnolie

  1. Maria Ionescu spune:

    La mine au inflorit lalelele rosii pitice si cele franjurate, iar una din magnolii e un vis, cealalta abia incepe sa-si desfaca bobocii. E un spectacol de culoare, imi vine sa ma culc acolo langa ele.

  2. DANI spune:

    Frumoase, frumoase si infoiate !

  3. Maria Ionescu spune:

    Nu ma pricep si la asta, imi doresc, dar …atata pot ! Am poze muuuulte, poate ca la un moment dat sa fac si asta mai ales pentru dulceturile mele, care se bucura de succesc chiar acolo in Bucuresti.

  4. cafeauata spune:

    Chiar la magnolie ai tremurat mai tare? Stii ca este preferata mea!

  5. fosile spune:

    Faine straturi ai!Incepe sa se vada picatul si repicatul…

  6. Dana spune:

    A inflorit magnolia… a mea e inca acoperita cu panza de sac. Anul trecut am descoperit-o prea devreme, acum ard de nerabdare inca o luna.
    Frumoasa gradina, sa ai o primavara minunata!

  7. gabriela spune:

    ce parfum de primavara vine din gradina ta, Alexandra.

  8. Pingback: Un barbat de 41 de ani a murit in fata spitalului desfiintat SAU Ce le doresc eu celor care au hotarat desfiinarea spitalelor « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

