Distractie de weekend sau repicarea rasadurilor de tutun

Azi si mai mult ca sigur si maine ma voi „distra” repicand padurea de tutun pe care o vedeti in poza. Incercati sa va imaginati ce inseamna sa umpli cu pamant paharelele, sa le faci o gropita in mijloc, sa pui apoi un pic de apa acolo si pe urma sa plantezi fiecare firisor de planta. Dupa care sa faci o gaura la fundul paharelor, pentru drenaj , sa le mai uzi o data si sa le asezi in tavi! E? Munca, atentie si rabdare! Cu primele doua sunt ok, in schimb cu ultima…hmmm, mai greu. De-aia zic ca treaba o sa-mi ia doua zile, pentru ca o voi face cu multe si mari intreruperi, asta ca sa nu o iau pe aratura de-a binelea!😀

Va tin la curent!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Tutun și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Distractie de weekend sau repicarea rasadurilor de tutun

  1. tamara spune:

    astăzi este nod lunar, dacă ții cont de fazele lunii când grădinărești.
    am o întrebare : de ce, mai întâi pui pământ în pahar și apoi găurești paharul? poțți foarte fain. cu un cui mai gros ( sau o șurubelniță ) încălzi pe flacăra aragazului să găureșți di-ntr-o dată mai multe pahare și abia după acelea să faci operațiunea de umplere?
    mă gândesc că te chinui să nu-ți cadă pământul și plăntuța în timp ce tu faci scurtă la mâîni și înțepeneală la gât tot uitându-te de jos în fundul paharului ca să-l găurești…
    sau poate ai o metodă meseriașă?🙂

    • Alexandra spune:

      Daca e paharul moale, adica gol, se gaureste mai greu, chiar cu surubelnita inrosita. Plin insa, merge la fix, iar gaura o dau cu varful unui cutit ascutit, de fapt se face o fanta.
      N-am tinut niciodata cont de fazele lunii si n-am avut probleme. Fac ce am de facut cand gasesc timp. Nodul asta lunar pe de alta parte s-ar putea sa ma faca sa-mi piara repede cheful de gradinarit!😀

  2. Mariana spune:

    Am vrut sa pun si eu ceva in gradinita mea,dar daca e asa las pe sapt.viitoare!Eu tin la chestiile astea de astrologie(surse sigure-nu cele facute de amatori din aia dupa ureche)!
    Te pup si spor la ce faci!

  3. Mariana spune:

    Wau,bine ca am intrat la tine iar;daaaaaaaa!!!de unde stii ca-mi place?
    Eu fac ciorbita:carne,zarzavaturi,verdeata si smintina+bulion; si pulpe pane cu legume la cuptor!cozonac cu nuca si mac!
    Vin sa pap mai pe dupamasa si nu uita de mine!

  4. niko spune:

    Tutuuuuun!!! Sanatate curata! N-am mai vazut de un car de ani. Chiar ma intrebam ce iarba sau petroale fumez eu, ca terenuri cu tutun n-am mai vazut de cand eram mica. Tare buna o tigara rasucita si fumata in cerdac pe vreme de ploaie. Mi-ai adus aminte de copilarie ( nu ca fumam eu atunci ) cand bunicul facea valatuci de fum afara pe prispa, asezat pe scaunel.

  5. rodica spune:

    Buna ziua, Alexandra
    te caut pentru rasaduri de tutun, (mi-ai promis de cativa ani, )sper ca nu e prea tarziu….
    te rog scrie pe adresa de mail: iriss_conta@yahoo.com,poate reusesc anul acesta….
    toate cele bune…Rodica

Lasă un răspuns

