Seminte de rucola

Pentru cei interesati, ieri , 8 aprilie 2011, la Carrefour Baneasa, erau in raft seminte de rucola. Daca inca mai sunt, n-am de unde sa stiu, sa nu ma intrebati. Ca o sugestie, pentru a nu  face drumul pana acolo degeaba, puteti suna si intreba: nu va suparati, mai aveti seminte de rucola? Multumesc!

P.S. Sper ca acum nu-mi cereti numarul de la Carrefour!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Seminte de rucola

  1. teonegura spune:

    Haha, finalul mi-a placut mult, in rest, ignorant, dar sincer, recunosc ca habar nu am ce e rucola😛

  2. Zazuza spune:

    asta cu rucola o sa devina o pasiune generala in blogosfera noastra😀

  3. iulia spune:

    Si eu sunt mare amatoare de rucola. Anul trecut am cultivat aprox. 0,5 mp in niste lazi cu pamant de padure pe care le am pe garaj si am avut rucola pana toamna tarziu de tot. La hipermarket este extrem de scumpa si, de multe ori, este cam palita. Nimic nu egaleaza placerea de a te duce dimineata, pe racoare, cu un castron si cu o foarfeca in mana pentru a-ti culege verdeturile! Cine are nevoie de un imbold, sa mearga pe youtube si sa caute ce minuni pot face unii intr-un balcon de bloc sau ce se poate cultiva upside down…

    • Alexandra spune:

      Da, Iulia,rucola merge foarte bine cultivata indoor, tot timpul anului. Am facut si eu anul trecut experimentul, iar dintr-o jardiniera am mancat cateva salate bune. Mersi de vizita!🙂

  4. silvia spune:

    Buna ziua, asa sunt unii (ca mine de exemlu ), te cauta numai cand au nevoie (rusinica sa-mi fie ), asta asa ca sa fiu blanda cu mine. Dar sa-ti zic despre ce e vorba: am inteles ca ar fi niste pastile pe care le pui pe langa saciii cu ceriale si nu se mai apropie nici un fel de ganganie de cerialele respective, stii cumva denumirea lor? Odata demult eu le-am gasit pe net dar acum nu stiu pe unde am hoimarit atunci, deh, ani mei! Imi cer iertare si-ti doresc realizari frumoase ! Cu respect ,

Lasă un răspuns

