Stam in casa

si mancam! Daca o mai tine vremea asta asa mult, iar incep sa ma ingras!😀

Vremea asta:

Adica ploaie, vant si frig de zici ca-i noiembrie, fir-ar! Mai vine si Tamara sa-mi zica sa nu gradinaresc, ca macar repicam tutunul, ulei de cocos iar nu mai am sa mai fac niste sapun, asa ca ce sa fac si eu? De mancare! O tocanita de manatarci cu mamaliga. Bietele manatarci stau in congelator de asta toamna , in speranta ca vor ajunge intr-o zacusca. Teapa, au ajuns tocana. In ideea ca le fac zacusca, soacra-mea, ca de la ea le am, le-a tocat marunt-marunt, dar au mers si asa.  Am mai facut un chec, in care am mai pus de data asta niste coacaze, ca mi-am adus aminte de ele cand scriam la ” Coacaji” si am mai pus de-o painica la aparat.La chec, in loc de cacao am pus ciocolata menaj topita si mi s-a parut mai bun.

Iar acum stau si ma uit pe geam in speranta ca se vor risipi norii si va sta ploaia.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Stam in casa

  1. Mariana spune:

    Deja ai gatat meniul pe ziua de azi?bunatati-simple(hi,hi) si atit de gustoase!
    Si la noi e noros,vint puternic si frig!

Lasă un răspuns

