O duminica frumoasa!

Azi e zi cu soare! A stat si vantul si s-a mai si incalzit putin. Constat cu placere ca mi-a incoltit ceapa, spanacul si rucola, nu mult, ci doar pe ici pe colo, pe unde le-am pus mai la suprafata, pesemne. De asemenea au incoltit crinii, inmultiti asta toamna din solzisori. Doua-trei gladiole dau si ele sa iasa la lumina, iar piersicul pitic e plin de boboci. Magnoliile sunt in plina inflorire, iar de narcise si zambile, ce sa va zic, cum ma apropii la mai putin de cinci metri de zona lor, le simt mirosul. Ce imi place si mai tare, e ca a trecut nodul lunar si deci pot gradinari in siguranta, chiar daca e duminica.

O duminica frumoasa va doresc si voua!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la O duminica frumoasa!

  1. rokssana spune:

    duminica placuta:)

  2. Mariana spune:

    Multumesc Alexandra!si la noi a stat vintul!!!da si la mine a incoltit ceapa,dar sunt trista ca dupa 35 ani a disparut macrisul si leusteanul!!!of,of!pe la noi in zona se spune ca nu se prinde macrisul;am pus sa vedem daca e asa!Pa,pa! duminica placuta si linistita!

  3. victoriacus spune:

    Daaaa,e superb sa admiri cum se trezesctoate la viata.Chiar si palamida care mi-a invadat,din nou,gradina imi place :)) Si la mine s-a oprit vantul
    O duminica frumoasa si tie.

  4. Pingback: Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

