Repicand tutun

Am lucrat la un moment dat, pret de vreun an, intr-o cladire ale carei geamuri nu se deschideau. Pur si simplu. Deloc. Chestia asta imi dadea asa o stare de nervi, incat era imperios necesar ca din ora in ora sa ies afara si sa iau o gura de aer. Norocul meu era ca doar directorul general imi era sef, iar el era mai mult plecat sau in sedinte, asa ca am scapat fara avertismente.

Acum, cand repic tutunul, am aceeasi senzatie, adica simt ca ma sufoc, nu am aer!😀 De-aia ies din cand in cand in gradina, binenteles cu o tigara… Ultima data mi-am luat si aparatul de facut poze pe care fix in mijlocul sesiunii foto l-au lasat bateriile. Cred ca si pe mine ma vor lasa in curand, daca o mai tin cu REPICATUL!!!  Auziti, nu m-ajuta si pe mine nimeni, chiar asa?

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Repicand tutun

  1. Dana spune:

    Wow, chiar e mult! si vorba aia cu „rabdare si tutun” se cam potriveste nu? Dar uite ce frumos arata fiecare plantuta in paharelul ei.

  2. Mariana spune:

    Ba,da,sa stau cu tine la o tigara!he,ce zici?

  3. tamara spune:

    te ajut și eu! dacă vrei să scapi de câteva din răsadurile alea, trimite-mi-le mie😀
    și deși zilnic îmi spun că mă las de mahoarcă, îți promit că voi excela în a persevera. în ce ? fiecare e liber să gândească ce vrea😉

    și vis a vis de nodul lunar, când am reintrat pe calc. și am primit mail cu vaietele tale, m-am frecat cu peria de sârmă în buricele degetelor ca să nu intru și să-ți spun, că tocmai d-aia îți dădusem linkul, ca să vezi cu ochii tăi la ce oră începe nodul lunar!!!! ( aici ar trebui să fie un zâmbilic cu ambele mâini acoperind ochii🙂 ) . era prea târziu, și nu era cazul să te amărăsc mai mult decât o făcuse fiara de vreme rea !😉

    în altă ordine de idei, gingașe floricele ai. să-ți trăiască și să tot înflorească.

  4. cafeauata spune:

    Daca nu voi mai avea loc de munca, promit ca vin la tine. Voi repica orice, doar…doar voi supravietui. Daca ai sta mai aproape de Cluj, ambii si amandoi am veni cu drag, in fiecare sambata (pe bune!).

    • Alexandra spune:

      Ce naiba ma, toata lumea buna e la Cluj? A tunat si v-a adunat?? Mai aruncati si pe aici prin Bucuresti, unu-doi de samanta, ca nu-ti inchipui in ce jungla traim aici ! E pe viata si pe moarte!
      Si nu mai vorbi aiurea cu locul de munca, Doamne fereste, ca pe criza asta e moarte curata! Dar daca aveti drum prin capitala, tare mi-ar placea sa-mi faceti o vizita, sa tragem impreuna o mahoarca!😀

  5. victoriacus spune:

    daca ai un teren ieftin pe langa tine,imi fac eu casa acolo si iti repic tot.Chiar si narcisele alea superbe :))

Lasă un răspuns

