In gradina de Florii

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, gradinarit și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la In gradina de Florii

  1. Georgiana spune:

    Hai sa-ti traiasca blogul si tu si toate fetele, ca cu toatele suntem niste flori, nu?🙂

  2. Dani spune:

    La multi ani !
    Splendide sint toate ! Lalelele insa nu se compara, mai ales cele rosii duble. Fantastice ! Imi place, ca au si putin galben si putin verde si petalele sint ondulate.Si gainusa printr forsitii e grozava. se potriveste de minune cu galbenul florilor. Pentru coacaze te invidiez, Alexandra, imi plac tare mult si, in Grecia, le vezi doar ca ornament pe vreun tort…Nici nu stie lumea, ca se cultiva in gradina. Ca sa nu mai vorbim de coacaze albe sau negre…

    • Alexandra spune:

      Dani, favoritele mele inca nu au inflorit, sunt soi tarziu, acum sunt cele early. Anul trecut erau inca si mai frumoase astea rosii, dar frigul le-a cam rebegit. Si pe mine m-a cam rebegit iarna asta, in treacat fie spus…😀

  3. Georgiana spune:

    Alexo, trebe vorbit la un telefon, dar olecuţă mai pe seară sau mâine, c-acu mă scoate omu la plimbări! o dat soarele şi aici deci! da???

  4. Pingback: Duminica Floriilor – Intrarea Domnului nostru Isus Hristos in Ierusalim « Hai ca se poate!

  5. victoriacus spune:

    minunate toate.
    Sarbatori fericite iti doresc🙂

  6. cnusi spune:

    când oi avea drum spre bucurești trec pe la tine să-mi dai câteva flori

  7. Daniel spune:

    Nu ma inteleg, eu nenorocitul de barbat, de ce prefer fasolea, morcovul, dovlecelul si altele in locul florilor? De ce gandul imi sta la stomac si la suflet nu, desii florile sunt bucuria lui?
    Prin florile tale frumoase se simte zambetul iesind din pamant, un zambet cu miros placut.
    Gradina inmiresmata!

  8. cafeauata spune:

    Frumoase de nu se poate toate! DAR magnolia……!!! Multumesc pentru ca mi-ai aratat-o!
    Sa incepi cu dreptul saptamana!

  9. fosile spune:

    Alexandra,tu ai domeniu nu gradina.
    Si-apoi nu ti-ai pus tu un bolovan asaa,mai aspectuos pe-afara?
    De florile pe care ni le arati in poze nu vorbesc,ca le-as altera frumusetea.
    Inca o saptamina buna sa ai!

  10. irenadaiana spune:

    bag sama ca ai cultura de lalele tu acolo , alexandra . Ce inseamna cateva grade in plus! Ale mele n-au mai mult de 10 cm in coada. Si e al naibi de frig. Dimineata cazuse bruma.😦

  11. Doina Cris spune:

    Mi se umple sufletul de bucurie cand vad o gradina asa frumoasa ca a ta. Lalelele sunt superbe🙂

    Si la mine in sfarsit a incetat ploaia, pot sa ma gandesc la insamantat, am facut rost de bani de gard :)) si o sa cumpar primii 20 de copacei. Deocamdata sunt boboc in materie de gradinarit si ma bucur pt orice prostioara🙂

    • Alexandra spune:

      He,he, stiu cum e! Desi nici eu n-am state vechi in gradinarit, zece ani inseamna nimic in „arta ” asta. Oricum , toata viata invatam, asa ca sa n-ai niciun complex fata de gradinarii vechi, da?
      Gradina mea iti multumeste pentru compliment!🙂

  12. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 64) « Teo Negură

  13. redsky2010 spune:

    un coltisor de rai! ce frumoase sunt toate, inclusiv gainusa si felicitari pt gradul de bunicuta pe care-l vei dobandi curand,nu?
    am si eu doua muscate noi intr-o jardiniera, se pune?😀

Lasă un răspuns

