22 aprilie-poze

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, gradinarit și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la 22 aprilie-poze

  1. tamara spune:

    uaaau !

    un paște fericit, dragă alexandra

    ( într-adevăr, grădina ta e de vis ! )

  2. DANI spune:

    Au inflorit cele „negre”, Alexandra , imi inchipui cum sint in realitate… potire purpurii… Gradina s-a imbracat de sarbatoare ! Iti urez , din suflet, sarbatori fericite si toate cele bune !

    • Alexandra spune:

      Da, incep sa infloreasca. Am rupt cateva sa le pun in vaza, ca doar e sarbatoare, dar asta a fost singura recolta. Nu ma indur sa le rup, imi place sa le vad in gradina, la locul lor. Asa mi se intampla si cu trandafirii, nu pot sa-i aduc in casa, mi se pare ca-i omor cu zile.

  3. Paradisul Meu spune:

    In fiecare dimineata deschid calculatorul sa ma uit prin gradina ta ca sa-mi incep ziua frumos…ca si cum as avea o gradina virtuala🙂

    Daca nu ma insel ti-a rasarit mazarea. eu inca nu am apucat sa o plantez! :))

  4. Paradisul Meu spune:

    Imi place poza 4 ..iar in 11 sunt tot lalele sau alte flori? sunt superbe!

  5. gabriela spune:

    Alexandra, ai o gradina minunata.🙂 Parca a ajuns la mine o adiere din mirosul fin al lalelelor.

  6. Mariana spune:

    Fie ca Lumina Sfanta a acestei mari sarbatori sa-ti calauzeasca pasii, sa iti aduca sanatate si fericire ! Un Paste fericit alaturi de cei dragi!

  7. cafeauata spune:

    Fericiti cei care pot admira florile si altfel decat in vaza!
    Sarbatori Binecuvantate!

Lasă un răspuns

