Adio, George!

Doar ce am aflat ca bunul nostru coleg si prieten, George Coman, ne-a parasit. Avea 49 de ani!

La aflarea unei asemenea vesti ramai perplex, chiar daca stii ca omul respectiv era bolnav. Pentru ca George s-a luptat zece ani cu o boala nemiloasa, care pana la urma l-a invins.

Toti cei care l-au cunoscut , l-au iubit , admirat si  respectat, pntru ca mai presus de orice, el al ramas acelasi George pe care nicio functie, nicio marire si nimeni nu l-ar fi putut schimba vreodata.

O lacrima si un gand pentru tine, George!

Dumnezeu sa te odihneasca!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Adio, George!

  1. cristi spune:

    Dumnezeu sa-l odihneasca !

  2. cafeauata spune:

    Sa se odihneasca in pace!
    Din pacate tot mai des ne parasesc cei tineri, cei care nu au inca 60. Si de fiecare data suntem luati prin surprindere. De fiecare data speram ca el, prietenul nostru, va fi salvat de medicina. Si tot mai rar se intampla, tot mai des raman doar amintiri, tot mai des ne doare…Imi pare sincer rau ca treci prin astfel de momente.
    Te imbratisez!

    • Alexandra spune:

      In astfel de momente, te gandesti, pentru a nu stiu cata oara, ce rost au toate? Munca, zbateri, griji, pentru ce?
      Pentru mine George reprezinta un model de curaj si de infruntare a sortii. A luptat pana in ultima lui clipa. Acum ma napadesc tot felul de amintiri cu si despre el… A fost un om deosebit si ca toti oamenii cu suflet mare, a ars prea repede…

  3. gabriela spune:

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

  4. Ella spune:

    M-ai terminat, Alina! L-am indragit enorm pe George, discutam mult cu el si stiu toate etapele bolii si lupta lui cu ea. Un om cu totul exceptional !!! Eu tot speram ca se va intampla vreun miracol si ca va reusi sa invinga boala. Am avut tot soiul de probleme si , din pacate, abia acum am deschis blog-ul tau si acum am aflat. Nu voi putea veni la inmormantare, insa voi aprinde o lumanare pentru el. Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul bun si sa-l duca in rai. Te imbratisez cu drag

  5. Alexandra spune:

    Ella, doar ce m-am intors de la inmormantare. Trist. Sfasietor de trist…
    Ma gandeam ca eu nu l-am cunoscut cu adevarat pe George pana cand nu s-a imbolnavit si am vazut ce forta de caracter avea, ce vointa si ce spirit puternic, de luptator . Si cu cata demnitate a dus el lupta cu boala. Un om rar!

  6. fosile spune:

    Poate ca,de fapt,ne pare rau pentru noi.Ca nu-l mai avem in preajma noastra,ca nu mai sintem in preajma lui.Lui de-acum ii este bine.Are raspuns la orice intrebare.Sa-l odihneasca Dumnezeu!

  7. victoriacus spune:

    Pacat ca mor oameni tineri si buni.Dumnezeu sa il odihneasca!

  8. cnusi spune:

    să-i fie țărâna usoară
    [URL=http://img860.imageshack.us/i/lumanari.jpg/][IMG]http://img860.imageshack.us/img860/222/lumanari.jpg[/IMG][/URL]

  9. Eliza spune:

    Pacat, pacat, pacat…poate a fost prea bun pentru lumea asta si poate de aceea Dumnezeu a vrut sa il ia la el! Mi-a botezat copiii si ne-a cununat pe noi, ne-a intins o mana de ajutor de fiecare data cand am avut nevoie, era mereu cu zambetul pe buze si imi amintesc zambind ca atunci cand Gorge vorbea la telefon pe holurile intreprinderii se auzea de la parter la ultimul etaj! Atata energie, atata putere….Din pacate, noi, oamenii, ajungem sa apreciem ce am avut langa noi de abia atunci cand nu mai avem! Deja mi-e dor de el! Preotul spunea la inmormantare ca cei ce ne parasesc in Saptamana Lumina vor trece mai usor prin portile cerului si Dumnezu ii va lua direct la El! Nu stim si nu vom afla niciodata ce e dincolo, dar sper din tot sufletul, George, prieten drag, sa iti fie bine acolo unde esti! Sa ne veghezi si sa ne indrumi pasii in viata! Te vom iubi mereu!

    • Alexandra spune:

      Off, Eliza, de luni de cand am primit vestea nu incetez sa ma gandesc la Goerge! Stiu, e nedrept, asa cum nedrept a fost ca mama sa plece la 53 de ani si atatia altii in floarea varstei. Si cred ca e adevarat cand se spune ca cei alesi mor tineri. Mi-e deja dor de George, asa cum spuneai de zambetul lui cald, de bunatatea care i se citea pe chip. Ce e mai dureros e ca stim prin ce a trecut , Doamne, cata suferinta!
      Dumnezeu sa-l odihneasca!

Lasă un răspuns

