Flori albe si galbene

Desi e sarbatoare, eu tot la ora cinci jumate ma trezesc si nu pot sa va spun cat de tare ma oftic. Cinci minute, ca dupa aia imi trece oftica si ma apuc de treaba. Doar ca acum n-am de ce treaba sa ma apuc, pentru ca e a doua zi de Pasti, pentru ca toata lumea in jurul meu doarme si va mai dormi pana pe la 9. Numai eu stau si bajbai pe la calculator si astept sa rasara soarele.Si apropo de soare, am selectat din arhiva mea de fotografii de acum un an poze cu flori albe si galbene. Mie mi se par culorile care deschid gradina si care se vad cel mai bine pe verde.Ati observat ca aceste culori atrag cele mai multe gaze, in special culoarea galbena?

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Flori albe si galbene

  1. Mariana spune:

    Buna dimineata!La o cafea impreuna?
    Ma „termina” trandafiri tai galbeni!!!sunt superbi!
    O zi de sarbatoare linistita si odihnitoare!

  2. tamara spune:

    la o cafă și-o mahoarcă mai bine😀
    mare e grădina ta, alexandra, și multe flori mai ai în ea !
    parafrazând ,,cealaltă” grădină, ce bine ar fi ca și eceea să fie pavată tot cu flori ca ale tale… :p

  3. DANI spune:

    Alex, buna dimineata ! Florile albe sint printre primele pe lista mea de preferinte ! Trandafirul din a patra fotografie , ce soi e ? Arata impresionant ! Si crinii sint atit de frumosi …

    • Alexandra spune:

      E pitic, cumparat la ghiveci din florarie, de fapt primit cadou de la o prietena. Incepuse sa se ofileasca in ghiveci si l-am dus in gradina, unde a ” explodat”. Anul trecut a crescut pana la un metru si a fost plin plin de flori, toata vara, pana tarziu. E acelasi din prima fotografie. Doar ca cei mici n-au miros…
      Iar denumirea nu i-o stiu, acum incerc sa-i identific pe toti cei care au ramas fara identitate.:)

  4. Zazuza spune:

    tu chiar ai o gradina de vis! dar te rog sa imi spui cum te descurci cu buruienile, ca pe mine ma dispera…

    • Alexandra spune:

      Mersi, Zazuza! Si pe mine ma dispera! Gradina arata bine in luna mai si ceva din iunie, dupa care apar nenorocitele de buruieni, pirul in special, si nu mai reusesc sa le fac fata. Curat intr-un loc, intre timp cresc in alta parte si tot asa… Deci nu ma descurc decat cu sapa, cand am timp si putere, pentru ca nu las pe nimeni sa-si faca de lucru printre florile mele.:D

  5. fosile spune:

    Si nu sare gardul tineretul indragostit la furat de flori?
    Sau nu mai e la moda sa oferi flori iubitei?
    Cum am vazut si dincolo ,la lalele.Nici nu s-ar vedea,daca ar lua cu bun simt,din fiecare strat.
    Eu as fi tentat sa incerc sa ramin agatat in virful gardului sau pur si simplu ti-as suna la usa si ti-as cere niste flori.

Lasă un răspuns

