Ce vreme mai e si asta?

Dragii mei,

Am lipsit cam mult de pe blog, stiu si imi cer scuze, dar sa stiti ca am avut un motiv cat se poate de serios si anume RENELU’ MI-A LUAT CURENTUL IN FIECARE ZI, DE CATEVA ORI PE ZI!!! Va spun, daca o mai tine mult asa…imi iau generator!😀 Ca nu se mai poate! Cand ti-e lumea mai draga, pac! trecem la bagatul deshtului in ochi. Nici lumanari nu mai am, ca doar ce trecu Pastele si le arsei pe toate. Deci, cum vedeti, motive serioase. Acum scriu cu teama ca se va opri iar curentul si eu n-am salvat si trebuie s-o iau de la capat cu postarea. Unde mai pui ca la mine cand se ia curentul, se ia si apa si telefonul si centrala termica si cam tot.

Acum alta nasulie: vremea asta! Ok, stiu si stiti si voi ca vremurile sunt de…rahat ( hai sa vorbim civilizat, doar e blog public, wtf!), dar vremea? Vremea? De doua luni abia daca am vazut soarele pe cer, in rest nor, ploaie, moina d-aia naspa si o atmosfera apasatoare de zici la esti la Londra in interes de serviciu si nici nu poti sa chiulesti. Iar cand da soarele, trebuie sa mijesc ochii, mi se pare ca e lumina puternica rau, de parca as fi un afurisit de eschimos care a nimerit in luna februarie prin Africa de Sud! Vremuri grele, ce sa mai vorbim!

Hai sa va arat niste poze cu noutati din gradina, cam ude, cam flescaite, dar in ton, pai nu?


Va doresc un weekend cu mult soare!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Arbusti decorativi, Flori de gradina și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la Ce vreme mai e si asta?

  1. irenadaiana spune:

    pai nu mai ma joc , la tine a inflorit si glicina , la mine creste doar glicemia , treaba-i asta? Vad la toti liliac in floare , la mine frunza verde si nici macar nu pot s-o sufar pe madam U. Barem de lalele ce sa mai zic , gata imi iau jucariile si plec.🙂

  2. Eu nu m-as vaita de vreme daca as avea atatea frumuseti cum ai tu in gradina.🙂

  3. DANI spune:

    Or fi ele ude , dar tot frumoase sint … Si la mine de ce nu infloreste glicina, ma rog ? Ii mai dau un an si, daca nu se conformeaza, o tai ! Cu vremea, ce sa zic, e o primavara alandala ! Eu ma rog ,sa nu mi se maneasca rosiile de atitea ploi…

  4. cafeauata spune:

    Poate ca tot vremea (sau vremurile?) este de vina si la Renel. Dar va sta ea doamna ploaie, vor pleca ei domnii nori si-atunci sa vezi soare si cald!
    Zile frumoase, indiferent de starea vremii!

  5. Pingback: Time for award « Dreaming Of Another Life

  6. Gabriela spune:

    Alexandra, ai putea sa ne inviti sa ne plimbam in gradina ta. Sunt deosebitestraturile cu lalele, am vazut ca infloreste Wisteria, ca a inflorit calinul. Si multe altele. Mi-e drag deja de ele.🙂

  7. Alexandra spune:

    Cum sa nu va invit, mai ales ca se anunta o zi frumoasa!🙂
    Intreaba-ma pe mine cat imi sunt de dragi!
    Cred ca si la tine in gradina sunt frumuseti, nu-i asa?

  8. Gabriela spune:

    si la noi sunt, dar sunt putin ramase in urma. La noi vremea frumoasa a venit mai greu. Dar pana la urma s-a instalat si recuperam.🙂

  9. Zazuza spune:

    gradina din Austria e cu 2 saptamani inaintea celei din RO. in Austria au inceput sa se ingalbeneasca deja ciresele de mai!

  10. Georgiana spune:

    la Bucureşti încă n-au plecat ploile? aici de vreo zece zile e-o vreme de vis umblă lumea-n tricouri… hmmm. iar cu curentul chiar e-o fază nasoală! cam la cât ajunge un generator? cred că-i scump de belea…

  11. Maria Ionescu spune:

    Am observat ca, de cand mesteresti sapunuri fel de fel, gradina nu mai e pe primul loc, s-au ma insel eu cumva? Asteptam noutati de la rosii, ardei, ce mai fac ele, dar puisorii?

    • Alexandra spune:

      Nu te inseli, dar nici nu pot spune ca neglijez gradina, doar ca nu mai postez atat de des tot ce fac. Am pus in solar rosii, castraveti , gogosari si patru pepeni galbeni, de proba, dar nu le-am pozat ca sunt jegarate rau si oricum mai am de pus rosiile cherry, pe care inca nu le-am repicat, abia au rasarit. Nu-ti spun cat am cautat cherry anul asta, abia am gasit. Puii au parasit domiciliul conjugal si acum sunt la casa lor, respectiv cotetul lor. Closca mai are o saptamana si „naste”… Ce sa-ti mai zic, m-a suparat rau vremea asta, a batut vantul in draci, mi-a cazut curentul de 100 de ori pe zi. Nasol. Dar azi a fost fain, am sapat, am plivit, acum pe seara am udat. Cum sa-mi las eu gradinuta mea de izbeliste? Doar ca acum trebuie sa ma impart intre ea si sapunuri, asta e!:D

  12. Maria Ionescu spune:

    Ce arbust este cel din poza dintre keria si liliac nu-mi pot da seama deloc ?

  13. Ursu Florin spune:

    Toate sunt mari si frumoase in gradina la tine. La mine de abia luni vine cu tractoru sa imi discuiasca sa ma apuc si eu de pus in pamant.

    • Alexandra spune:

      ‘ Neata, Florin!
      Ar fi trebuit sa fie mai mari, dar si eu am insamantat tarziu anul asta.
      Ai simtit cutremurul?

      • Ursu Florin spune:

        NU. A fost cutremur? Oricum la mine nu se prea simt. Stau la altitudine mai mare si nu ajung si la mine.

      • Alexandra spune:

        Ahaa, deci esti „cu nasul pe sus” ! :D)
        E bine daca stai la munte, e cel mai sigur loc, n-ai treaba nici cu cutremure, nici cu inundatii. Plus aerul curat, care nu se compara cu nimic.

  14. Ursu Florin spune:

    Da da … sunt cu nasu la 800 m altitudine. Intradevar este un aer foarte curat aici.

  15. Dana spune:

    Alexandra, cu tot frigul si toata ploaia, gradina ta arata superb, e inflorita si plina de culoare. Dar inteleg perfect ce zici despre vremea asta mizerabila. La mine e mai mare jalea: azi e prima zi de mai si aici nu sunt inca pomii infloriti sau infrunziti, doar crengi goale! primavara s-a pierdut undeva pe drum, or fi mancat-o ursii polari…

  16. nina spune:

    BV ,AI O GRADINA FOARTE FRUMOASA ,DAR SI CLOSCA E FRUMOASA ,AI MULTE FLORI SI ARBUSTI, SUNT O MINUNE,,,,,,,CAT AR FI VREMEA DE REA UNUI BUN GOSPODAR NIMIC NU-I STA IN CALE,

    • Alexandra spune:

      Buna, Nina, bine ne-am gasit!
      Asa e, numai ca stii ce am facut eu azi , vreo doua ore? Am dormit adanc! :D)) De nervi ca nu pot face nimic in gradina! :D))))
      Si asa mi-am relaxat si eu nervii, hahaha!
      Te mai astept pe la mine, acum vine sezonul trandafirilor si am cu ce ma lauda.😉

  17. Pingback: Time for award « A Woman Who Loves …

  18. Pingback: Time for award - Roxana Chița

  19. Pingback: Time for award | Love is Blue by Roxana Țucmeanu

Lasă un răspuns

