Ultimele lalele

Ca tot e duminica si nu lucram ( eh, vorba vine), am zis sa mai postez o data lalelele mele, mai ales ca nu mai au mult si se trec si le mai vedem abia la primavara viitoare, daca n-o da peste noi vreun cutremur barosan! :D))

Gata cu florariile, de maine trecem la treburi serioase: rosii, castraveti, adica d-ale gurii!:)

Sa fiti sanatosi!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Ultimele lalele

  1. Eu propun sa iti deschizi o mini gradina botanica. Iei si bilete la intrare.🙂
    Are lumea de ce se minuna in gradina ta!

  2. Georgiana spune:

    alea grena bătute din a treia fotografie au un miroooos frumooos! aşa-i??

  3. vasi spune:

    Doamne, ce frumoase sunt alea albe laga cele rosii!!!!!!!!!!!!!
    Sa ne aduci aminte sa scoatem bulbii, ca tu la cati ai, sigur nu uiti🙂
    Sa ai o zi buna!

    • Alexandra spune:

      Favoritele mele. Vasi, sunt imense, si albeee, parca-s lebede!
      Mai intai, cum cad florile, tai tija la jumate, sa nu faca seminte. Apoi mai vorbim.🙂

  4. cafeauata spune:

    Imi vor lipsi…
    Saptamana cu spor sa ai!

  5. irenadaiana spune:

    Asa nu se mai poate! Spune-mi unde stai ca vin personal pana la tine sa-mi dai si mie macar cate-un bulb din fiecare.🙂

  6. Si eu vreau sa aflu cum e cu scosul bulbilor ca as vrea sa ii replantez pe cei mai vechi ca sunt pusi anapodat de bunica. Atunci cand vei face asta neinveti si pe noi cum, da?

    • Alexandra spune:

      Am scris despre asta acum un an. Dar mai scriu si anul asta, nu-i bai. Doar sa tii minte pana una alta sa le tai tijele la jumate dupa ce trec florile.

  7. Gabriela spune:

    minunate sunt lalelele tale. Ma uit si eu cu drag la ele. Si niste cluori splendide. Imi si imaginez cu frumos poate sa fie in gradina.

  8. fosile spune:

    Si cum faci?Scoti cepele sau le lasi pina la toamna?
    Daca le scoti -recoltare- dupa aceea trebuie sa plantezi altceva,nu?
    Ai ceva treaba sa tii mereu plin spatiul acela.

    • Alexandra spune:

      Scot cepele prin iunie si le replantez toamna tarziu. In locul lor nu mai pun nimic;ar fi mers cartofi, ca la olandezi, dar la cartofi nu ma bad ca mi-e sila de gandacul de Colorado.

  9. Zana Eficientei spune:

    wow! m-ai lasat fara cuvinte.🙂

  10. DANI spune:

    Doamna cu lalele !

  11. maryanne spune:

    deci, nu am cuvinte, doar privesc .

  12. Mai Alexandra
    acestea nu sunt lalele, sunt belele
    deorece fiind de-o frumusete divina
    aproape c-ai mere pana la crima
    sa le ai in gradina
    si sunt atat de multe ca ametesti
    si nu mai ai timp sa gindesti
    ce si cum sa-nfaptuiesti asa ca … te invidiez desi nu-i frumos
    si te felicitez mai jos:

    Bravo!

Lasă un răspuns

