Poza de familie

Sunt in masura sa va spun numarul puilor scosi de draguta mea de closca! Patru. Din sapte. Avand in vedere cat a fost de frig zilele trecute, mi se pare un scor foarte bun. Closca buna, grijulie, in trei saptamani s-a dat jos de pe oua de doar trei ori, biata de ea. O draguta! Iar puii, niste jucarii de puf! Eu ma mir cum de nu le e frig, pentru ca pe cei scosi la incubator i-am tinut la bec, la 36 de grade, zile intregi. Astia se simt foarte bine la 20, cate sunt afara si cat am stat pe langa ei n-au dat semne sa intre in cuib. Pui adevarati, nu orfani de incubator!:)


About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Poza de familie

  1. Am o afinitate speciala pt.closca asta! M-a cutremurat intr-o poza anterioara cu privirea ei de killer, cand te banuia c-ai vrea s-o deranjezi din cloceala in care era cufundata.

  2. Ursu Florin spune:

    Nici nu se compara puii scosi de closca cu aia scosi de la incubator. Sunt mult mai vioi puii de la closca. Peste 2 saptamani trebuie sa scoata clostele mele puii(am pus 2 closte)

Lasă un răspuns

