Vremea lu’ peste!

Cam asa arata vremea la mine si asta de vreo doua luni. Mai fa gradinarit daca poti! In continuare puteti considera ca am tras vreo cateva injuraturi a la Colentina. Pun pariu ca se va opri si curentul in curand! Mama masii de vreme!

Asta e inainte de…

Iar asta e in timpul…

Iar aici, dupa!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la Vremea lu’ peste!

  1. Mariana spune:

    Ce fericita esti ca a plouat!!!!!!!!!!daca nu atunci te roggg s-o trimiti la noi!totul e beton,saracuta gradina…

  2. Roxana Chita spune:

    Urata vreme !

  3. zarina spune:

    Asa e, subscriu. URASC VREMEA ASTA!!!! Nu tu gradina de legume(mama s-a temut sa puna rosiile), florile mele sufera, cu copiii nu pot merge in parc, depresia nu mi-o vindeca decat soarele!! Am toate motivele, nu?!

  4. mirela omota spune:

    cam peste tot e aiurea vremea! succes oricum!

  5. elena spune:

    Din pacate asa si pe la mine. Ploaie, ploaie si iar ploaie si ma dor si oasele de atata ploaie si umezeala. Dar o colega mi-a spus azi ca de joi se anunta vremuri mai bune, asa ca astept cu nerabdare ziua respectiva. Acu daca tot ma bagai si eu in seama, sa va intreb si eu, ce fac cu mazarea, e frumoasa foc, a facut floricele albe-movulii, cand s-o termina cu ploaia o sa mai o sap un pic. Dar intrebarea este – o leg pe araci sau o las asa de capul ei ? Are cam 50 de centimetri deja inaltime… Va rog eu frumos, un sfat, de dragul mazarii.

    • Alexandra spune:

      Elena, poti s-o pui si pe araci, dar mai bine pe spalier, stii, ca vita de vie, altfel, cu ploile astea, putrezeste mai mult ca sigur.
      Pe mine ma dor oasele, capul si sufletul de la atata ploaie. Sunt ca un zombi!😀

  6. elena spune:

    Sarumana pt sfat. Cum sta ploaia asta cum ma ocup si de frumusica de mazare. Cand eram micuta, in vacante stateam la bunica in Satu Mare si cand ploua ma furisam din casa si o zbugheam sub streasina casei mari si stateam acolo sub streasina unde cadea toata apa de pe casa adunata… Ma lua bunica, ma altoia, ma schimba de hainele ude, ma usca si ma baga in pat. Cum o vedeam ca iese sa dea pe la animale sau pleaca din camera, cum ieseam si ma bagam iar sub streasina. Tare mult iubeam ploaia. Stateam ore in sir si ma uitam pe geam cum ploua, umblam prin ploaie si imi placeau stropii cum cadeau. Acuma insa asta e doar o amintire, la care zambesc cand imi aduc aminte. Acu am capatat un astm de toata frumusetea, si cum ploua, cum e un chin pentru mine… Ce se schimba omul, ce se schimba vremurile… Asa ca astept soarele.

    • Alexandra spune:

      Da, era frumos cand eram copii. Mi-ai trezit si mie amintiri dragi, Elena.
      Imi pare rau sa aud ca ai astm. Nu exista remedii naturiste pentru asta? Trebuie sa fie ceva. Ai studiat problema? Te rog sa incerci sa te vindeci singura, imi promiti?

  7. elena spune:

    Le incerc pe toate, cel mai important e sa ai o viata echilibrata, sa asculti ce spune doctorul si sa urmezi. Inainte ma opuneam bolii, nu luam medicamentele, faceam atacuri de panica si depresii, ajungeam la spital ca nu puteam respira,
    caci eram o fire energica, nimic nu era imposibil pt mine de facut, apoi brusc au aparut problemele cu astmul si m-am simtit neputincioasa, slaba. Dar acum am acceptat faptul ca am aceasta boala, mi-am dat seama ca in comparatie cu alte boli, e una mai placuta si ca putea fi mai rau. Si am grija de mine, respect niste restrictii, si e mai bine, oricum, mult mai bine decat inainte. Doctorii sustin ca astmul odata declansat nu se mai vindeca. Ci ai perioade bune si perioade rele. Ani mai buni si ani mai rai. Eu incerc sa am cat mai multe perioade bune. Pana la urma, depinde si de noi, de cum ne montam zilnic optimismul si de cum vrem sa ne fie viata.

    • Alexandra spune:

      Off, eu n-am deloc incredere in medici, imi pare rau sa-ti spun, dar asta e. Mai mult, consider ca fiecare dintre noi trebuie sa stim, sa citim cat mai mult despre boala respectiva si in special despre remediile naturiste. Cred ca orice boala se poate vindeca, nu se poate sa nu se vindece!!! Natura ne da absolut tot ce ne trebuie, trebuie doar sa stim unde sa cautam! Te rog sa te gandesti la asta. Eu in general ma feresc sa dau sfaturi, chiar si celor apropiati, dar nu stiu de ce am prins drag de tine, asa, fara sa te vad, fara sa te aud si vreau sa-ti spun sa nu crezi tot ce-ti spun doctorii ci sa-ti asculti sufletul si mintea.

      • elena spune:

        Cand mi s-a spus ca am boala asta, m-am speriat ingrozitor, si asta poate si din cauza dnei doctor care s-a ocupat de mine. Avea un stil mai barbar de a se purta cu pacientii si cred ca uitase ca era doctor, ca facuse un juramant sa incerce sa faca omul bine, nu sa-i faca mai mult rau. Si da, cunoscand aceasta doctorita, iti dau dreptate, sa nu ai incredere in ei. Dar apoi am ajuns intr-o alta criza, la alt spital, n-am mai vrut la Elias. Si la acel alt spital am dat de o alta doamna doctor, care m-a facut sa inteleg ca mai exista si doctori buni si cu har, cum le spun eu. Ea m-a linistit, mi-a explicat de-a fir a par ce-i cu boala asta, m-a pus sa citesc, sa caut raspunsuri. Si da, azi imi este mai bine datorita dansei. E o doamna care isi taraie piciorul pe coridoarele unui spital si care vorbeste frumos cu absolut oricine o baga in seama. Dansa m-a facut sa cred ca mai exista si doctori buni, dar putini. Caut in continuare tot felul de leacuri, ceaiuri, sfaturi, care sa imi faca viata mai buna, care sa ma faca sa respir bine. Insa pana acuma numai medicamentele sunt cele care ma pun pe picioare in unele zile.

      • Alexandra spune:

        Elena, iti doresc din suflet numai bine!

  8. Ursu Florin spune:

    In Hunedoara a dat cu gheata … aici la mine nu a plouat deloc .. acu se chinuie un pic

  9. cafeauata spune:

    In Cluj n-a plouat, doar a fost prima zi de concediu, nu? Acum am vazut la stiri ce dezastru a fost Bucuresti…Dar lasa ca da caldura si dispare si igrasia ta (mi-a placut expresia!). Cel putin bine ca nu s-a intrerupt curentul.

  10. DANI spune:

    Alex, nu stiu cit mai dureaza cu aiureala asta, da iti tin pumnii, sa iasa soarele ! Si sa nu se taie curentul !

  11. Teo Negură spune:

    Si pe la mine e la fel, multe flori se tot caznesc sa iasa, cat despre curent, au inceput sa-l ia de duminica😀

  12. Zazuza spune:

    mno, acum inteleg de la ce ti se trage comentariul ala lasat la mine pe blog😀. vremea e cu muci verzi, intr-adevar😀😀 (deci am ras si inca rad de comentariul ala, desi am o zi de kkt, dar serios asta m-a inveselit :D)

  13. victoriacus spune:

    Offf,si eu m-am saturat de vremea asta.Imi place ploaia dar nu in halul asta.La mine s-au imbolnavit caisii.Am stropit ieri dar ce folos,ca azi-noapte a plouat in draci iar.Doar grindina nu a dat.Asta mai lipsea :((
    Acu vad ca iar vin nori.Hai sa plecam din tara………mergem la DANI cu totii :)) ca la ea sunt si trandafirii infloriti

Lasă un răspuns

