Stanjenei

Pe langa florile arbustilor decorativi si cateva lalele fezandate, stanjeneii sunt, deocamdata, singurele flori din gradina mea. Nu sunt niste flori spectaculoase, dar asezate in straturi fac o pata de culoare frumoasa. Mai frumosi mi se par cei colorati altfel, galbeni sau multicolori, dar aceia inca nu mi-au  inflorit.

Stanjeneii au tendinta de a se inmulti necontrolat , de aceea e bine ca din cand in cand sa-i rarim. Asta se poate face chiar dupa ce au trecut florile, prin separatea tufei si replantare imediata. Sunt flori nepretentioase, n-au nevoie de ingrijire deosebita, pot creste si pe marginea drumului daca nu sunt deranjati.

In alta ordine de idei, azi e o zi superba si desi pamantul in gradina e inca ud, am de lucru in solar.Asa ca ne vedem mai pe seara.🙂

Va doresc un weekend cu spor!

P.S. Cautarea zilei: ” tratament pentru pauni sa nu mai tipe” :D))

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Stanjenei

  1. victoriacus spune:

    Superbi.Pacat ca tin putin florile.Am si eu la poarta ,pe toata lungimea gardului.Acum au inceput sa infloreasca si la mine.
    Pentru pauni,o reteta buna este…… zeama de cutit :))

  2. baaai, care tipati acolo?😀

  3. Stanjeneii astia merg cu sapunul ala mov de minune.
    Trebuia sa ii asociezi intr-o poza.🙂

  4. DANI spune:

    Sint frumosi irisii albastri. Anul asta mi-am pus citiva pitici, rezistenti la seceta, da inca nu se vede mare lucru. Ai tai sint enormi !

  5. cafeauata spune:

    Noroc ca avem si noi stanjenei in jurul blocului, altfel iarasi te-as fi invidiat! Oricum, astia sunt ai tai, nu ai blocului, asa ca esti in avantaj (din nou)!
    Duminica frumoasa iti doresc!

Lasă un răspuns

