Acum un an

Mi se parea mie ca toate sunt intarziate, atat legumele cat si florile, dar acum ca m-am uitat pe postarea din 29 mai anul trecut, am realizat ca asa e. Acum un an pe vremea asta trandafirii erau infloriti binisor, bujorii la fel, deja culegeam spanacul, rosiile legasera fructe, dovleceii erau infloriti, nemtisorul, galbenelele, toate, toate erau mult mai avansate decat acum. E ciudata rau vremea in ultimul timp. De dimineata era soare, frumos, iar pe la ora opt a venit brusc o ceata deasa, ca initial am crezut ca a dat vreun vecin foc la ceva gunoi. Da de unde, era o ceata deasa si joasa mai ceva ca in filmele de groaza.

Acum a trecut ceata, in schimb e o negura dubioasa care vad ca n-are de gand sa se care.

Va invit sa va uitati AICI  la pozele facute acum un an fara o zi si sa-mi spuneti voi: incepe era glaciara? Se schimba polii? Vine sfarsitul lumii? 😀


Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, gradinarit, Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Acum un an

  1. tamara zice:

    într-adevăr, superbă grădină. și atunci, și acum. cred că de fapt va veni era tropicală amestecată cu cea glaciară. am descoperit că am și eu galbeni urcăcioși :). sunt ca ai tăi ?
    http://achenathen.blogspot.com/2011/05/traandafirii-mei-galbeni-si-urcaciosi.html#comment-form

  2. Alexandra zice:

    Ti-am vazut trandafirii de azi dimineata.:) Eu am doua feluri: unii galbeni ca lamaia si altii galben cu portocaliu, parfumati. Din poza e greu sa-mi dau seama daca sunt acelasi soi cu ai tai. Oricum, sunt frumosi toti!

  3. DANI zice:

    Frumoase florile de acum un an si o sa fie si mai frumoase cele de anul asta . Sint sigura, Alexandra ! Vor inflori pe o perioada mai lunga, daca nu ii arde mult soarele.

  4. Se vede si la mine diferenta, dar in mare parte toate sunt intarziate din cauza mea.

  5. victoriacus zice:

    tocmai ce am descoperit,uitandu-ma la postarea ta de anul trecut,ca ieri s-a implinit un an de cand am intrat prima data pe blogul tau 🙂
    Da,chiar au fost mai avansati trandafirii anul trecut.In schimb celelalte mi se par cam la fel.

Lasă un răspuns

