4 iunie-poze la greu!


Această prezentare necesită JavaScript.


Cautarea zilei: de ce mi-am facut blog?😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la 4 iunie-poze la greu!

  1. Ursu Florin spune:

    Ce frumosi si infloriti sunt trandafirii.

  2. Foarte frumoasa gradina!
    Trandafirii aia portocalii sunt nemaipomeniti! (nu am inclinatii politice🙂 )

  3. Mariana spune:

    Wau – la greu!
    Minunati trandafirii portocalii(sa stii ca nu merita pdl-ul asa culoare:))))

    • Alexandra spune:

      Mariana, la noi in tara NIMENI Nu merita aceasta culoare minunata.

      • Mariana spune:

        Ai dreptate!
        Alexandra ai aici la poze un arbust cu flori cred galbene si albe(urmeaza dupa trandafirii portocalii)cum se numeste?te rog!mi-as dori foarte mult dar daca nici nu stiu cum se numeste ce sa caut?Multumesc!
        Te pup!

  4. tamara spune:

    am rămas mută! și pentru că oricum nu poți auzi scrisul, mi s-au blocat și degetele pe tastatură !
    deci sunt moto-ciungă !😀

    • Alexandra spune:

      Aide ma, ca nu sunt chiar asa! Sunt trandafiri mult mai misto ca ai mei, dar nu-i pune lumea pe un blog. Oricum, mersi, saru’ mana!
      Dar tu o poza nu trimiti aici la fata, pentru concurs?😉

      • tamara spune:

        punem, punem, dar aștept să mai înflorească și cei care n-au făcut=o până acum, și mai aștept ,,lumină bună” , să nu mai zici că e prea noapte în posele mele😀
        btw, felicitări pentru top !

  5. victoriacus spune:

    De prost :))))))
    Asta ca raspuns la cautarea zilei🙂

    • Alexandra spune:

      :D))))))))
      Sa vezi dincolo, cica ricin oil.Un exemplu tipic de romgleza!😀

      • victoriacus spune:

        hahaha
        acum pun si eu la mine poze cu trandafirasii mei.Nu stiu ce au de cresc atat de greu.Sau asa trebuie?🙂 Ii vreau cat ai tai deja :))

      • Alexandra spune:

        Ii ingrijesti cum trebuie? Eu cred ca da, nu se pune problema la rine.
        Cresc destul de greu, dar si cand cresc!! Si mai depinde de an, cum a fost iarna, cat i-ai tuns, cum e solul, soiul.Trebuie stropiti, curatati,.taiati, pus ingrasamant. E ceva munca la ei, dar merita!

  6. victoriacus spune:

    Ei sunt doar de 2 ani,prinsi sub peturi.Doar cativa sunt cumparati.
    Iar imi aduc aminte ca am dat o caruta de bani pe 10 trandafiri din Serbia si nesimtitul ala i-a trimis uscati.Am ramas doar cu unul.Si mai am unul luat de la Stark’l anul asta,in 2 culori,pe care abia il astept sa infloreasca.Dar mai in Iulie cred.

  7. cafeauata spune:

    Cei galbeni sunt pe placul meu! (Si ce daca?)

  8. Zazuza spune:

    ce frumuseti! ar trebui sa pozez si eu ce am prin gradina. cat despre cautare, zau, e de meditat asupra dilemei, uite ca mie nu mi-a dat prin cap sa il intreb pe goagal de ce mi-oi fi facut blog😆 (ps: la mine prima cautare azi de dimi: cum sa fi doamna. ortografia le apartine)

  9. irenadaiana spune:

    cam ce varsta are gradina lu’ matale , daca nu ti-e cu suparare? Ca sa stiu si eu cat mai am de dezburuienat.🙂🙂🙂 lasand gluma la o parte sunt absolut minunati.🙂

    • Alexandra spune:

      10 ani, adica nu prea mult. Si buruieni am cu duiumul, doar ca nu se vad in poza. M-a ajutat mult masina de tuns si unde era o jungla de balarii, acum e o frumoasa pajiste din trifoi pitic, mai bun decat orice gazon. Nu stiu de unde a venit, ca eu n-am insamantat, dar e la fix!
      Multumesc, Daiana, si noua ne plac trandafirii nostri!🙂

  10. Pingback: Ultimele galbenele… | Sapunuri naturale

  11. mihaela costescu spune:

    Eu am jumulit toate galbenelele din gradina ,rasarisera singure,deoarece nu suport mirosul.Trandafirii sunt superbi….! Super gradina …!Iaz nu ai cumva ?ca de ceva timp ma bate gandul sa-mi fac dar nu am de unde lua folia aia speciala.In vagauna unde stau nu am de unde sa-mi iau un cantar de bucatarie .Am si eu destul de multi dar nu asa variati.Am cumparat acum doi ani unul ,ce pe poza era un mov aprins ,iar in realitate e un mov spalacit .Oricum e frumos si asa ,raman totusi cele mai nobile flori.pup Alexandra.

Lasă un răspuns

