Ce bine-i sade tunsa!

Gradinii! Si mie mi-ar prinde bine o tunsoare proaspata, intre noi vine vorba, dar asta se va intampla…mai la vara!😀

Weekendul asta am muncit din greu, incat seara imi tremurau „gladiolele” de oboseala!🙂 Dar ce frumos arata! Stiu ca peste o saptamana-doua  va trebui sa o luam de la capat, dar ce conteaza? Azi avem o gradina frumoasa si ne bucuram de ea.

Uneori stau si ma intreb, oare merita atata munca? Nu cumva timpul si energia consumata dand cu sapa le-am putea folosi altfel? Probabil ca da, dar la momentul asta, gradinaritul e ceea ce ne place si ceea ce putem face astfel incat sa ne producem o satisfactie si in acelasi timp sa fim cumva folositori, adica sa nu facem umbra pamantului degeaba. Faptul ca aproape in fiecare zi duc cateva flori din gradina la birou si asta  place mult colegelor mele, imi da o satisfactie de nedescris. Am facut cuiva o bucurie si eu zic ca nu e putin lucru, chiar daca e o bucurie mica si neinsemnata. Daca am putea face semenilor nostri cate o mica bucurie , macar din cand in cand, asa, cu totul dezinteresat, ar fi ceva!

Albinele din gradina mea pot sta linistite, nimic din ce gasesc de facut miere pe la mine nu e contaminat, iar cei care le mananca mierea ar trebui sa-mi multumeasca si mie, he, he! Sau macar sa-mi dea si mie niste ceara, pentru sapun.😀

Pe urma blogul asta! Fara gradina el nu ar fi existat, eu ca blogger nu m-as fi inventat si n-as fi fost acum sa pun niste poze frumoase care sa incante privirile, sa dea idei de amenajare, sa ambitioneze cativa oameni sa-si faca o gradina, un solar sau sa-si planteze doi trandafiri. Binenteles ca orice are un rost, iar cand gradina visata isi va incheia menirea, care o fi ea, va disparea pur si simplu. Iar eu impreuna cu ea…

Am aberat destul, sper ca n-ati citit pana la capat „eseul” meu, asa ca hai cu pozele!😀


 

 

Astept in continuare poze pentru concurs. Constantin, stiu ca citesti, ce faci?? Dana , Victoria, Huni, Anca Iacob, Balaura ( frate, mi-e lene sa dau pinguri, ma intelegeti, sper! :)))  si toti ceilalti cu gradini sau fara,  haideti mai oameni buni, umiliti-ne cu rozele voastre odata!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit, Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Ce bine-i sade tunsa!

  1. Roxana Chita spune:

    Se decide lumea greu, in privinta pozelor😛

  2. DANI spune:

    Bravo, tunsoarea e super !!! Asa se vad mai bine trandafirii !

  3. irenadaiana spune:

    soro , astept sa-mi infloreasca si mie o ghirlanda de cataratori da’ se lasa greu. Poate se hotarasc pana la incheierea calificarilor ca pana una alta ce-am avut am postat deja.🙂🙂🙂

  4. Sa-i fie de bine!
    Pentru concurs… asteptam si eu sa imi mai infloreasca trandafirii, dar o sa particip cu primul inflorit atunci.

  5. zephirine spune:

    am citit eseul pana la sfarsit, tocmai pt ca am si eu aceleasi dileme!!! dar rezultatul muncii indarjite imi da o satisfactie atat de mare incat merita orice. acest moment e unic si minunat.

  6. simf spune:

    ba am citit, ca mi-a placut:) trandafirii mei sunt niste tentative pe langa ce vad la tine…

  7. cicris spune:

    e bine ca dupa ce ai visat ai pus in practica.
    Eu sunt inca la stadiul de vis. Dorinta de a avea o casa cu gradina e doar dorinta,dar… cine stie?
    Pe moment iti admir gradina si puterea de munca pe care o ai.

    Ador trandafirii, de fapt iubesc toate florile. Eu am doar trandafiri japonezi pe balcon ! Pot sa-l pozez pe cel din fata blocului?

  8. Constantin spune:

    Lasa, ca mai trebuie si cineva care sa voteze. Asa, daca trimitem toti, ce facem? Ne votam unii pe altii? Sau ne apucam de dat la gioale?🙂 Daca tii mortis, pot sa trimit o fotografie dar in afara concursului.

  9. svetlana/phlox spune:

    mmmm, tare faina gradina ai, si ce ordonata….bravas! Am vazut ceva interesant intr-una dintre poze, ceva ce seamana cu o arcada? In poza „nambăr faiv” ….oare ce-o fi?
    cu drag

Lasă un răspuns

