In asteptarea concursului

Mai sunt doua zile pentru inscrierea la concursul de fotografii. Va spun drept ca nu ma asteptam sa fie atatia concurenti, nici pe departe, lucru ce ma bucura nespus! Din mai multe puncte de vedere. Unu: exista multi pasionati de trandafiri, care nu ezita sa-i si fotografieze. Doi: blogul meu e destul de vizitat si trei: nici premiul nu e de neglijat🙂 Asadar am trei motive sa ma bucur ca acest concurs are succes!

Inscrierile se vor termina sambata la ora 4 p.m., dupa care trecem imediat la votare. Se va vota pe postul cu trandafirii si am sa va spun maine cum anume.Inca ma mai gandesc…😀 In orice caz, va fi ceva simplu, nu cine stie ce algoritmi ca la impartirea portofoliilor in guvern! :D))

Pana atunci insa m-am gandit ca n-ar fi rau sa va mai tin putin de vorba, asa ca am facut si eu niste poze cu aparatul meu amarat (acum, cu ocazia concursului am realizat pe deplin ca trebuie sa-mi iau alt aparat, mai performant).

Coacazul rosu, primul care s-a copt ,e plin de fructe!

Primul dovlecel zuchinni. Dani, cred ca ai avut dreptate cand ai spun ca voi manca dovlecei inainte sa mananci tu rosii.🙂

Am aflat cine mi-a taiat trandafirii. Niste copii! I-au taiat de dimineata, imediat dupa ce am plecat la serviciu si i-au impartit apoi altor copii , la scoala. Ce poti sa mai zici! Si noi furam flori cand eram copii, dar luam ce trecea de gard, liliac, caprifoi ( o crenguta-doua) sau dude!😀 Nu intram la om in curte si nu-i furam si puii!!!

Asta e un nectarin  liliput, care face fructe pentru prima data, desi are vreo sase ani. Cand l-am plantat nu ma gandeam eu ca o sa faca fructe, dar mi s-a parut nostim , asa pitic. Iata ca acum rodeste si isi pastreaza roadele pe crengi.  Stiu si de ce, l-am stropit!

Un copil de un an, care de-abia invata sa mearga, il poate culege la fix.

Unul din cei doi tei. Cand stau sub el am impresia ca am motorase in cap, asa zumzait de albine e acolo!🙂

Cam asta a fost plimbarea de azi. Acum ma duc la treaba ca mai am de postat alte poze pentru concurs.

O seara frumoasa, oameni buni!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, gradinarit, Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la In asteptarea concursului

  1. Daiana spune:

    Asa de fain miroase in perioada asta de la teiul inflorit🙂 Avem si noi unul in fata casei, la parintii mei.

  2. victoriacus spune:

    Deci o trimit pe Rebecca pe 26……….. adica pe 27 ca pe 26 isi serbeaza ziua si ii rupem turta, sa iti culeaga nectarinele :))
    Superbi trandafirii si superbe daliile.Ale mele inca nu au boboci

  3. Dani spune:

    Am mincat dovlecei duminica trecuta, dar din gradina socrului ! Prajiti felii subtiri in aluat cu bere. Ne-am lins pe degete…
    Gradina e grozava. Coacazul, teiul plin de flori, nectarinul , clematita aia superba… O plimbare pe cinste !
    Copii de scoala, hoti ? Vai si amar, de generatia urmatoare !

  4. Clematita este superba.
    Mi-am pus si eu un nectarin in toamna, dar nu prea ii merge bine. A facut basicare.
    Bine ca ai aflat cine a fost hotul, dar cu puii ce au facut?

  5. cafeauata spune:

    E cu atat mai grav cu cat au fost copii! Iti dai seama ce vor face cand vor fi adulti? Eu prefer sa nu ma gandesc.
    Dar, pana una-alta, ma bucur tare de gradina ta!

  6. ba_laura spune:

    Pana sambata la 4 pm sper sa ma incadrez. Ca eu pregatesc niste trandafiri mai aparte😀

  7. simf spune:

    faptul c-au fost copii e mai putin grav decat sa fi fost veciniii, la ei ar fi insemnat doar incputul unui „abonament”. vina e a printilor celor mici, nu le-au povestit cum e cu proprietatea privata. dar tot ar fi bun un caine la casa omului.
    ai tu multe minuni in gradina, dar coacazul e de-a dreptul spectaculos.
    incerc si eu mare cu degetul la concurs. nu-i nici poza reusita, nici trandafirul spectaculos, dar e primul plantat de mine, alb, cum mi-am dorit de-o viata: http://3.bp.blogspot.com/-m7QeH1-5DsQ/Te31kUKy8qI/AAAAAAAAEqo/7yAmI5DbQkA/s1600/02trandafiri04.jpg

  8. Pingback: Pentru ca nu ma pot satura de trandafiri | Sapunuri naturale

Lasă un răspuns

