Daca as fi concurat…

As fi pus acest trandafir:

E preferatul meu!

Eeei, dragii mei, m-am strans si eu de pe drumuri, tocmai bine , ca a inceput sa ploua cu bulbuci, desi cei de la meteo ne amenintasera ca va ploua toata ziua, ceea ce binenteles ca nu s-a intamplat. Daca stau sa ma gandesc, cred ca as putea da si eu asemenea prognoza, de pe o zi pe alta cu marja de eroare de 50%!🙂

Votul a inceput, deja au votat 9 persoane, iar eu mi-am pregatit un ditamai cearsaful de hartie pe care mi-am trecut toti concurentii, apoi trec votantii si punctajul acordat. Trebuie sa fiu foarte atenta, caci deja am detectat niste greseli si scapari si e important sa fie remediate, caci fiecare punct va conta.

Am si eu favoritii mei, dar punctajul meu vi-l voi spune abia dupa concurs, sa nu cumva sa influentez, in vreun fel.

Deocamdata va urez spor si inspiratie la vot si fie ca cel mai frumos trandafir sa castige!

Si inca ceva ce abia acum am vazut.

Va spuneam ieri ca azi voi fi plecata de acasa toata ziua si pentru ca sa nu perturb programul concursului, pe care l-am stabilit inca de saptamana trecuta, am hotarat sa intre in concurs doar pozele pe care le primesc pana in dimineata asta, ora 9.00, in loc de 16.00. Doua fete cucuiete mi-au trimis poze si  dupa si din pacate n-au mai putut intra in concurs, caci la ora la care am ajuns eu acasa, votarea incepuse. Pacat, caci ambele au trimis niste poze superbe!!!

Dar am sa vi le arat aici, caci e pacat sa nu vedeti si voi asemenea frumuseti. Cafeauata, Cicris, multumesc, dragele mele, imi pare nespus de rau ca nu sunteti in concurs si nu va necajiti, mai facem noi concursuri d-astea, cat de curand! Va pup pe amandoua!🙂

Ziceti si voi, n-ar fi facut ravagii fetele astea cu pozele lor?

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

