Crini si altele

Dupa potopul de ploi care a fost, acum s-a pus caldura aia inabusitoare care te tine in casa de la ora zece pana pe la sapte seara. Timp in care faci mancare, curatenie, un sapun,iar apoi citesti o carte. In rastimpuri, arunci un ochi pe blog sa vezi ce mai face lumea. Sau  postezi ceva , ca mine acuma niste poze.

Am inceput cu trandafirul. Eh, voiam sa incep cu crinii, dar acum il las aici, la inceput,  ca mi-e lene sa=l mai pun o data.

A, da, si curat mazare pana vad numai verde in fata ochilor!😀

Un weekend frumos tuturor!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Crini si altele

  1. DANI spune:

    Frumosi crinisorii ! Desi sint adepta crinilor albi, in poze tale arata superb cei colorati, mai ales cel galben cu visiniu. Foarte exotic !!!
    Pofta mare la mazare !

    • Alexandra spune:

      Da, ala imi place si mie. Dar am avut unul alb, absolut superb, urias, The Crinul ii ziceam, pe care am incercat sa-l mut si l-am pierdut. Imi pare asa de rau de el…

  2. elena spune:

    Crinul galben patat e o splendoare. Dupa ce le trec florile la crini, scoti cumva bulbii sau raman in gradina ? Eu am unii albi, capatati de prin vecini, care-i las in gradina, si fac an de an. Anul asta insa am cumparat si alti crini care mai de care mai atragatori si nu stiu daca sunt mai sensibili si trebuie scosi bulbii peste iarna sau lasati in pamant si eventual protejati un pic.
    Zi frumoasa iti doresc !

    • Alexandra spune:

      Nu ii scot, ii las in pamant si nici nu-i protejez. Nu s-a intamplat sa degere nici unul.Eventual poti sa-i protejezi cand vine gerul mare cu paie, rumegus, dar cum se dezgheata sa-i si dezvelesti , ca nu cumva sa incolteasca inainte de vremea lor.

  3. Melania(soacra) spune:

    Buna Alexandra!
    Am primit comanda si am inceput sa folosesc sapunul. Sunt f. multumita de el, e delicat cu pielea mea dar rezultatele se vor vedea in timp. Dupa ce-l voi consuma, voi incerca si alte tipuri dar pana atunci iti multumesc pt. recomandare si promptitudine. O zi buna!
    Melania

  4. cafeauata spune:

    O singura data in viata am avut-o pe mama in Cluj de ziua mea. Si atunci mi-a cumparat crini albi de gradina, asa ca … acestia sunt preferatii mei!

  5. simf spune:

    uuu, busioc, si verde, si rosu. miros divin…

Lasă un răspuns

