In gradina pe inserat

Abia pe la ora sapte s-a mai domolit caldura si am putut iesi afara. Mai aveam de cules niste mazare, ce-a mai ramas dupa ploile care au facut-o una cu pamantul si de legat la rosii in solar, ca doar ce le-am legat saptamana trecuta… In rest, nimic nou de semnalat.


Va doresc o saptamana cu spor!

 

 

 

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la In gradina pe inserat

  1. cafeauata spune:

    Dintre toate, o rosie cand va fi coapta, cu paine unsa cu untura… Imi lasa gura apa!
    Saptamana cu spor si tie!

  2. fosile spune:

    Eu ti-am pus like si la flori si aici,ca ramin cu gura cascata,fara cuvinte.
    Ce sa mai spui cind vezi asa ceva?

  3. Georgiana spune:

    deci nici nu vreau să-mi imaginez cam ce gust vor avea roşiile alea! n-am mai mâncat o roşie cu gust de nu mai ştiu când…😦

  4. mihaelacp spune:

    Ma uit la gradina ta, si vad cam ce o sa am eu peste o saptamana . Asa ma tot miram in urma cu ceva zile cand ai postat prima data clematita bleu deschis inflorita bogat si larg deschisa, si acum am si eu inflorite pe ale mele , care pe atunci parca nici semne nu dadeau. Acum cu dovleceii, sa ma duc sa caut si eu pe sub frunze sa vad…nu cumva am si eu si nu stiu? Daca nu, saptamana viitoare sigur apar🙂.

  5. yousef59 spune:

    Frumoasa gradina!…foarte frumoase florile si leguminoasele…

  6. chiccutza spune:

    Mai dau si eu o raita prin gradina ta impreuna cu pitica mea care vrea sa vada poze cu trandafiri si alte flori.
    Si ne minunam noi asa,iar la poza 5 se minuneaza si fi’mea:”-Are si hamsteri tanti?”
    Raspund:”-Ala este un pom cu fructe,gutui.”
    „-Aha!Vreau si eu un pom care face hamsteri”🙂
    Ce-ti e si cu imaginatia copiilor!!!

Lasă un răspuns

