Prajitura cu caise

Nu, n-am ajuns inca sa folosesc bucataria doar pentru mesteritul sapunurilor, cum ati putea crede, ci din cand in cand mai fac si cate ceva de mancare. Ieri spre exemplu am facut o mancare de mazare, iar azi, o prajitura cu caise. Nu din caisul meu, ca inca nu s-a copt, ci de la magazinul satesc din apropiere. Reteta este foarte simpla, insa rezultatul foarte bun. Am mai postat odata reteta, atunci era cu prune, dar merge si cu nectarine, caise sau chiar visine. Si pe vremea aia, gainile mele, de la care azi am oua, erau niste adolescente ingenue, care nici nu visau ca va veni vremea sa faca oua, sa cloceasca  si sa se marite toate cu acelasi cocos!😀

Pe scurt, reteta, in caz ca va intereseaza:

200 g unt fin, nesarat, 4 oua intregi, 25o g de faina, o lingurita de praf de copt, 200 g zahar tos, zahar vanilat/

Se freaca untul moale cu zaharul, nu cine stie ce, apoi se pun ouale intregi, cate unul. Se adauga faina, praful de copt si zaharul vanilat si asta-i tot. Mai mult de 15 minute nu va ia! Puneti  compozitia intr-o forma unsa cu unt, avand grija s-o nivelati, caci e cam vartoasa, apoi fructele, apasand putin sa se incorporeze si se da fix o ora la cuptor , la flacara medie.  Poze:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Prajitura cu caise

  1. tamara spune:

    s-au făcut brusc nori în cerul gurii😀

  2. Elfa spune:

    Arata super.. Imi inchipui cat e de bunaaaaa!

  3. DANI spune:

    Mie mi-e lene sa fac prajituri, e prea cald. Sint bune si caisele fara altceva… ( asa ,ca vulpea cu strugurii … )

  4. Ursu Florin spune:

    Arata super … ma gandesc si ce gust are. Ieri am facut si noi niste clatite cu dulceata de caise si a fost o nebunie.

  5. Diana spune:

    Cat sta la cuptor? In medie. Stiu ca pana iese scobitoarea fara ceva pe ea, dar cam cat timp?

  6. helene spune:

    este foarte gustoasa si usor de realizat.Eu am facut-o si toata familia a apreciat-o.

Lasă un răspuns

