Recolta de astazi

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cat mai natural și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Recolta de astazi

  1. Ursu Florin zice:

    Este ceva recolta. Eu astazi am luat numai un ou 😦

  2. Adinuca zice:

    Deci nu-i corect! Coacazele mele nu-s gata si mai sunt si negre, ca ale rosii n-au vrut anul asta ca cica sunt adolescente si inca nu fac fructe. Despre oua, suntem cam pe acolo, ca mananca gainile cot la cot cu noi.

  3. elena zice:

    Exact din trei oua si bobitele astea rosii ar iesi o tarta sau o prajitura de sa iti lingi degetele. MMmmmm tare buna.. dulce-acrisoara.
    Dar tu ce faci cu ele ? Cu coacazele ?

    • Alexandra zice:

      Da, dar cine s-o faca, Elena? Eu le-am cules, le-am curatat si le-am bagat la congelator in asteptarea unor vremuri mai racoroase. Daca vrea cineva sa faca ceva cu ele intre timp, e invitatul meu. 🙂

      • mihaelacp zice:

        Se poate face si inghetata cu ele. Am facut anul trecut si este nemaipomenit de buna, putin acrisoara . Era simpla, dar….am uitat. Poate daca gasesc reteta , o dau mai departe 🙂 .

      • Alexandra zice:

        Uite o idee buna! N-am mai facut o inghetata de vreo zece ani , cred… Iar daca ai si reteta, patria-ti va fi profund recunoscatoare! 😀

  4. DANI zice:

    Si eu, la prajitura cu coacaze m-am gindit ! O sa ma faci, sa ma apuc, de gatit ceva dulce, Alexandra .

  5. cafeauata zice:

    O sa ma tii toata vara cu prezentari de materii prime? Mor de ciuda, eu dau bani grei si pe fructe si pe oua. Noroc ca am timp sa ma uit la filme, nu?

  6. Adinuca zice:

    Reteta de inghetata foarte simpla: 400 grame de fructe, 150 grame zahar pudra (poate usor mai mult daca fructele sunt acre, eu atat folosesc la inghetata de capsuni) si 500 ml smantana sau frisca lichida. Se mixeaza fructele cu zaharul de preferat in blender, se bate bine frisca sau smantana. Daca pui smantana dulce iese mai cremoasa. Se amesteca si se baga la congelator. Mai simplu de atat… In weekend am facut de doua ori. S-a terminat in aceeasi zi. Ies cam 10-11 pahare de 200 ml

  7. daniel nicolae zice:

    nu organizezi o licitatie pentru coacaze ?nu cred ca ai pierde mare lucru daca nu ai avea tv .
    daca ti s au servit retete de inghetata eu pun la bataie una de prajitura

    Reteta e de 4 oua asa ca mai tre sa pui gainile la o sfortare

    Ingrediente: 120g de unt, 2 linguri de miere, 4 oua, 3 linguri de lapte, 270g de faina, 1 plic de praf de copt, sare, 200g de zahar, 250 g coacaze de preferat rosii ca cele proaspat culese de tine

    Faina se amesteca cu praful de copt, galbenusurile, untul, mierea, laptele si un praf de sare. Se framanta pana aluatul devine elastic. Se tapeteaza o tava cu unt si faina. Aluatul se intinde, se aseaza in tava si se coace la foc potrivit pe trei sferturi.

    In acest timp, se bat albusurile spuma cu zaharul si cu un praf de sare. Se adauga in compozitia de bezea coacazele spalate, curatate de ciorchini si scurse bine de apa. Se intinde bezeaua peste aluat si se mai da prajitura la cuptor pentru inca 15minute.
    Acu sa vedem si poza cu rezultatul final asta de nu vinzi coacazele pin atunci
    sa ai o zi plina si gustoasa

  8. Georgiana zice:

    băi, eu n-am produs nimic azi. Am stat cloşcă toată ziua la calculator şi… nimica, nimicuţa! 😦

  9. Anca zice:

    Deja ai coacaze?? La noi sunt inca necoapte.

Lasă un răspuns

