Marea dezburuienare

Ce sa va mai spun, ca se vede din poze…

Azi am smuls, sapat, rupt, terciut, calcat in picioare zeci, sute…poate mii de buruieni crescute in dusmanie, sa-mi faca mie in necaz! Dar le-am venit de hac!

In plina operatiune de cafteala a buruienilor, ma gandeam ce bine ar fi daca as putea face asta si unor asa zisi semeni de-ai nostri…nu multi, doar cativa.😀 Si n-as face-o eu cu mana mea, ci as plati pe cineva…. Bine, poate ca as contribui si eu acolo cu cat m-ar tine puterile😀, Treaba grea ar face-o insa altcineva, de meserie, asa cum marea parte a balariilor au fost azi distruse de tanti Vasilica ( o s-o vedeti in poza in premiera absoluta! ). Dar mi-ar placea, hehe! Macar o data pe an!

Sper ca nu v-am speriat cu accesul meu de violenta, dar distrugerea buruienilor iti da cateodata impulsuri de felul asta, nu credeti? Mai ales cand vezi ca o javra de volbura, spre exemplu, care  s-a infasurat in jurul ramurii unui trandafir si a sugrumat-o pana cand biata de ea si-a dat obstescul sfarsit impreuna cu florile din dotare!!Cum sa nu-ti vina atunci dorinta inabusita cu greu in timp de a izbi   niste persoane „dragi” cu capul de asfalt , nu inainte de a le  smulge dintii cu ranga si a-i …. Dar lasa, ca daca scriu mai mult nu mai vorbiti cu mine, deloc, niciodata! :D)))

Uff! Hai sa va arat mai bine niste poze, ca daca mai continui asa veti crede ca cititi o nuvela horror ceva…🙂

Hai c-am sa inchei intr-o nota optimista totusi, spunandu-va ca nu vreau sa omor de tot balariile, pentru ca au si ele rolul lor pe pamant, ci doar sa le „bag in spital”  asa, vreo luna sau doua , hehehe!

Seara buna dragilor si sa fiti cuminti!😉

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Marea dezburuienare

  1. Constantin spune:

    Si da-i, si lupta, neicusorule!🙂 Cel putin, cu buruienile ai rezolvat-o. Iti mai ramane fleacul celalalt cu oamenii rai.🙂

  2. Ursu Florin spune:

    Si eu m-am luptat astazi cu buruieniile din rosii. Mai am si pentru maine ca azi nu am apucat sa gat tot. Am noroc ca in solar nu am buruieni. Dar in schimb am afara si pentru solar

  3. anysor spune:

    Eu ma lupt cu volbura ,nu resesc sa o starpesc ,tot caut metode sa nu mai apara si nimic la cateva zile apare iar ,ma dispera

  4. otilia spune:

    Si nu-i asa ca dupa toata lupta asta gradina arata de ti-i mai mare dragul s-o privesti?🙂 De acolo vin si eu acum, la orele astea cand soarele e mai domol e tare placut, plus ca am mai taiat si busuiocul sa-l pun la uscat, deci sunt absolut in transa de la miros si stare de bine ce mi-a dat🙂

    • Alexandra spune:

      Asa-i! Merita toata osteneala!
      Deja ai recoltat busuiocul? Bravo! La mine e inca mic, nici n-a inflorit!

      • otilia spune:

        Mic a fost si la mine, desi am udat din greu, iarna nu-i ca vara si nici apa de fantana nu-i ca ploaia🙂 Insa a inflorit saracul si dadea sa faca si seminte, asa ca l-am executat.

  5. nykoletta spune:

    Sa inteleg ca tanti Vasilica ne cam trateaza cu spatele???
    Pacat ca nu sta la prezentari!

    • Alexandra spune:

      Tanti Vasilica are 73 de ani si e mai vioaie decat multi asa-zisi tineri care lesina dupa prima sapa!🙂 Iar un shooting cu Tanti Vasilica am sa fac mai la toamna, cand va fi bronzata! :D)))

Lasă un răspuns

