Recolta de azi, 26 iunie

Dovlecelul fierbe deja intr-o ciorba, iar de castraveti ma ocup mai tarziu…

O duminica faina sa aveti!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Recolta de azi, 26 iunie

  1. Ursu Florin spune:

    Saptamana viitoare sper sa mananc si eu castraveti din solar.

  2. Ai mei is abia la faza de floricele…

  3. cornelia spune:

    si la mine sunt in floare, desi am vazut si cativa castraveciori se 2-3 cm!

    • Alexandra spune:

      Ei i-am pus ceva mai devreme . Acum insa stau cu ochii pe fasole si deja imi ploua in gura cu gandul la o mancarica cu marar mult. Am vazut cateva pastai…🙂

Lasă un răspuns

