Inceput de iulie

Azi a plouat aproape toata ziua, asa ca n-am facut decat sa mananc si sa citesc. Ba, am bagat si aspiratorul, insa numai pe jumatate din suprafata desfasurata a casei.  Abia acum spre seara a iesit soarele si odata cu el si eu in gradina. Si gainile, binenteles. Puii mai ales, cand dadeau sa iasa, aproape ca zburau  atat de fericiti erau!

Nu-mi plac duminicile ploioase… nici  babele afurisite!😀

Sa aveti o saptamana norocoasa!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Inceput de iulie

  1. George spune:

    Buna Alexandra,

    Te rog, spune-mi cum se numeste planta de culoare „argintie”din foto nr.12
    Din sase plante nu a trecut peste iarna decat una singura, dar este superba in acest moment.

    George

    • Alexandra spune:

      Cineraria maritima. Asa ceva. Le-am facut acum cativa ani din seminte. Mai spre toamna fac si niste flori galbene, nu cine stie ce. Insa pentru borduri sunt foarte frumoase. Primavara le tund si cresc la loc. Ma mir ca ti-au degerat, stiu ca sunt foarte rezistente. La primavara fa-ti singur rasaduri, ies foarte usor.

  2. Daiana spune:

    Ce frumooos!
    Bobitele alea galbui ce sint? un fel de coacaze? arata ca si coacazele rosii numai ca sint alb-galbui.

  3. Constantin spune:

    Wow, ce de coacaze! Din astea ce mai faci? Dar stii ce n-am inteles: ce legatura este intre duminicile ploioase si babele afurisite?🙂 O saptamana frumoasa si bafta. Tinem pumnii!🙂

  4. Dani spune:

    Ploua la tine si eu tocmai am terminat de udat cu furtunul. Si parca n-am udat … Noroc, ca la rosii si restul legumelor, e montat un furtun poros de irigatie.
    Cind intru in perioada asta a verii, incep sa ma socotesc, ce planta suculenta sa pun in gradina, ca sa vad ceva verde…

  5. redsky2010 spune:

    acum stateam sa ma gandesc daca imi plac babele cele neafurisite…si am ajuns la concluzia ca nu!

  6. Georgiana spune:

    eu am avut un uikend agitat dar frumos. a fost ziua lui socru’miu si ne-am cam chefuit. azi sunt in refaceri.
    te pup si-ti doresc sa ai o saptamana linistita.

  7. Melania(soacra) spune:

    „Nu-mi plac duminicile ploioase… nici babele afurisite!”
    …”Ambele sunt nesuferite, nu sunt bune de nimic, te fac sa-ti pierzi timpul aiurea, iti dau o stare de nervozitate, ai putea sa te lipsesti de prezenta lor foarte usor, le vrei la altii, nu la tine, sunt insistente si agasante si de fapt de-a dreptul proaste!”
    Woooowww, da cine te-a suparat asa rau fata draga? Hmmm, buna caracterizare! Doar ca ti-a scapat din vedere un singur lucru: cu siguranta vei ajunge si tu „baba” (cuvantul ar putea fi inlocuit ca altul mai elevat:ex. pers. in varsta)candva si n-ar fi exclcus sa fii una „afurisita” si atunci….nu stiu daca iti va mai „pica” la fel de bine caracterizarea. Dar trecand peste asta (chiar daca s-ar putea sa fac parte – in conceptia ta si a altora – din categoria mai sus amintita), eu voi continua sa-ti vizitez blogul deorece admir in mare masura preocuparile pe care le ai si pe deasupra ma mai si inspir uneori din postarile tale pline de consistenta (vezi retetele culinare si sfaturile pt. ingrijirea plantelor).In concluzie, ma bucur ca te-am cunoscut dar tin sa precizez ca e suficienta precizarea ta ca nu-ti doresti comnetarii din partea mea si ma voi conforma neconditionat. Multumesc anticipat pt. eventualul raspuns si-ti doresc toate cele bune. Cu drag. Melania.

  8. Melania(soacra) spune:

    erata: exclcus = exclus
    tin sa precizez = tin sa mentionez
    Scuze, am scris la repezeala si n-am recitit inainte de trimitere.

  9. coco spune:

    foarte frumos !

Lasă un răspuns

