Am scos bulbii de lalele

In sfarsit, dupa multe zile fierbinti (la propriu, nu va ganditi repede la stiu eu ce 😀 ), azi fiind o zi mai normala d.p.d.v. termic,  am scos si noi bulbii de lalele din pamant. Spun ” noi” cand de fapt e ” el”, caci ghiciti cine i-a scos! 😀 Eu am gatit si la  aragaz si la cuptor, deci am fost mai dezavantajata decat daca as fi stat afara.

Bulbii se prezinta bine, n-a mai putrezit niciunul, ca in ceilalti ani. Ce-i drept, in toamna i-am replantat in zone ferite de umezeala. S-au inmultit iarasi, deci va trebui sa gasesc noi locuri in care sa mai plantez la toamna. Nu i-am mai numarat, ca nu mai am atata rabdare, dar sunt multi… Hmm… cum trece timpul! Parca ieri postam poze cu lalelele mele dragi.

Intre timp s-a innorat. Unde n-ar veni o ploicica!

 

 

 

 

 

 

 

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Am scos bulbii de lalele

  1. coco zice:

    ooo…o sa ai multe laleleee…

  2. irenadaiana zice:

    ai si de dat?:) 🙂 🙂 daca da , ma inscriu si eu

    • Alexandra zice:

      Daiana, n-as mai da. Ca sa vezi in ce hal sunt: anul trecut i-am dat vecinului multe, cateva sute, ca zic, lasa ca am destule. Si asta primavara cand le-am vazut inflorite la el, lalelele mele, nu zici ca m-am ofticat? Eu care nu ma oftic deloc de felul meu. Dar uite ca la flori m-am ofticat rau. Zic ia te uita, astea ar fi stat mai bine la mine in gradina.

      • irenadaiana zice:

        ok, nu-i nimic. 🙂 in schimb am incercat sa trimit o comanda de sapunuri pe breslo si n-am reusit neam. crezi ca mi-o poti prelua de aici? sau iti trimit mai bine un mail?

  3. otilia zice:

    Ca bine zici! Deeeci la treaba cu mine! 🙂

    • Alexandra zice:

      Am un articol pe undeva despre lalele, de fapt mai multe, le caut si-ti dau link-ul, la Tamara, ca si pe ea o intereseaza. Daca vrei… Da’ eu tot ti-l dau. 😀

  4. tamara zice:

    muoaaaaamăăăă… ce de mai ai ! cum faci să nu încurci soiurile? 🙂
    și unde îi pui ca să nu se usuce până la replantare? când îi replantezi, toamna sau primăvara ?

  5. viatalatara zice:

    Super, Alexandra, la noi sunt imprastiati peste tot si trebuie reorganizati. Ma bag si eu la citit ca nu stiu cum se face operatiunea si ii caut si eu pe ai nostri in weekend. Multumiri anticipate pentru „invataturi”

  6. melinte daniela zice:

    Tocmai ce ne-am intors de la mare , direct la teren ne-am oprit, dat fiind ca la plecare sotul meu a observat ca a fortat careva usa de la baraca din dotare.Totul era ok, asa ca a doua zi ne-am bagatara in buruieni si la scos bulbii de lalele.Noi am plecat in urma cu 2 ani de la modestul numar de 5 bulbi de la Practiker, iar ieri am scos 34 bulbi si puisorii lor!!
    Necajita sunt in continuare ca am ditamai tufa de hortensie, al 4-lea an de evolutie si flori…ioc!
    Poate ma ajuta cineva, am citit, am intrebat, am stat gura-casca la vreo 2 vecine de-ale soacrei mele(astea te ametesc mai tare decat canicula,zau)
    am amenintat-o c-o tai, neam, ce crezi ca sa lasat impresionata?

    • Alexandra zice:

      Daniela, daca-mi amintesc bine, asa ne-am cunoscut, nu-ti inflorea hortensia si m-ai intrebat ce si cum sa faci. Draga mea, nici acum nu stiu! :D))) Poate iti raspunde cineva mai priceput ca mine, ca eu, slabe sanse cu hortensiile. Am doua care infloresc, nu abundent, ca stau cam in soare, dar fac flori.

  7. melinte daniela zice:

    Ce memorie ai, Alexandra!
    Uite, eu uitasem detaliul acesta, care „atesta” prima intalnire documentara in ale gradinaritului. Poate acum cand m-am mai eliberat de stresul evaluarii nationale si cele vreo doua adiacente, in sfarsit, poate reusesc sa-mi adun mintile, sa mi le bag in cap si sa nu mai uit detaliile care pun baza unei amicitii .
    Ai pup iu si o seara placuta!Cand stiu ca maine incepe „scarbiciul” nu-s ce-mi vine…).

Lasă un răspuns

