Supa!

Chiar nu puteam sa las sa treaca vara fara sa postez iarasi, a cata oara, celebra supa de rosii a Zanei eficientei! Conform traditiei, primele rosii coapte din gradina le devoram goale, fara sare macar, cu vrejul inca la locul lui, sa-mi intre bine in nari mirosul de rosie, mult asteptat. De data asta am incalcat traditia si din prima recolta de rosii ( vreo zece, babane), am facut supa de rosii coapte cu busuioc. O supa de vis, incredibila! Incercati-o si veti uita de orice reteta de supa de rosii pe care o stiati si ma veti pomeni si pe mine si pe Zana!

Reteta de supa de rosii o gasiti aici, nu direct, dar pe drumul asta!😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Supa!

  1. cafeauata spune:

    Pe asa caldura nici ca se poate ceva mai bun! Chiar daca eu nu gatesc niciodata supa de rosii (jumatatea mea n-o mananca), o savurez in alta parte de fiecare data cand am ocazia. Sarumana pentru masa!

  2. Georgiana spune:

    ce idee mi-ai dat! L. e innebunit dupa supa de rosii!
    ai pupi iu!

  3. Mary spune:

    Ce bine arata😀

Lasă un răspuns

