Dupa ploi

Nimic de zis, si-a mai revenit putin gradina dupa ploile din ultimele zile, dar nu cine stie ce; raul a fost facut.

Am cules si eu cateva rosii, mai zdravene si cativa castraveti. Nu mai fac supa, pe astea le mananc asa, ca cine stie cate vor mai fi…

Din trei gaini cate am, doua sunt closti! Cred ca a fost anul international al clostilor, ca am o colega careia i-au cazut closti trei gaini, dupa ce anul trecut niciuna n-a binevoit sa scoata pui.  Asa ca am gasit in cuibar doar doo oo.Si un pachet de tigari gol!!! :D)))  WTF is this! :D))

Asta e un pepene galben. Unicul.

Va doresc un weekend frumos de tot!

P.S. Maine e ziua fiului meu, implineste 21 de ani. Shhh, sa nu ma dati de gol ca v-am spus, ca iar se supara pe mine! :D))

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

41 de răspunsuri la Dupa ploi

  1. DANI spune:

    Rosiile isi mai revin, Alexandra. Cu castravetii, e mai greu.
    Daca vrei, sa ai tufa frumoasa la busuioc, rupe-i virfurile inflorite. Nu cred, ca le tii pentru seminte.
    Ai si un pepenas frumos. Bravo !
    Da, gainile tale-s fumatoare ? Sau a trecut vreun fumator prin cotet si ti-a ridicat oule, lasind in loc pachetul gol ? Scenarii fantastice !

  2. Daiana spune:

    Ptiu ptiu, ce rosii frumoase ai! Si castravetii! Ai lu mami is cam cat degetul mare :))) foarte greu se dezvolta.
    Si cu rosiile sint probleme, au ceva bube, dar nu e doar mana simpla ca nu corespund simptomele. Am gasit pe net intr-o discutie adresa de mail al unui domn de la ceva firma din domeniul horticol. In weekend adun poze care sa ilustreze boala si ii trimit. sper sa ne dea o rezolvare ca e pacat de atatea rosii buboase.

  3. Magda spune:

    La multi ani, sa-ti traiasca baiatul sa te bucurii de el.

  4. Georgiana spune:

    Măăăă, te-ai scos!! face cloşca ţigări!! ai răbdare, pachetul a ieşit mai greu, tre sa iasă ele şi ţigările😀 Sa ma tii la curent, da?
    La mulţi ani!! să fie sănătos şi să abă noroc cu carul :* Pupez mama si copilul!
    (ssst, nimic nu zic. mucles)!

  5. Ursu Florin spune:

    Si eu vreau sa mananc rosii din gradina mea. Una singura ii portocalie.
    La multi ani baiatului !!!

  6. Mariana spune:

    Asa!
    La multi ani „copilului ” pe „scena vieti si nu numai :))) „

  7. Mariana spune:

    Ce invidiez eu la tine :))) gainile care iti lasa tigarile mele! :)))
    si rosiile cheri!!!
    Pupaceli de week-end!

  8. Mariana spune:

    A ! ai un motiv ca stringi deja busuiocul?

  9. elenushka spune:

    La multi ani baiatului si tie, ca sa te bucuri de el, caci ce e mai frumos pe lume decat un copil.
    Pepenele ala galben, este in solar ? Si e suspendat ? Asa pare, dar nu e greu? cum de sta asa pe sus…
    Am vazut pe la bunica prin Carei, da la ea sunt pe camp. Iar de tutun imi aduc aminte ca-i puneau pe vremea comunismului sa cultive tutun si sa dea la stat. Parca si acu-i vad cum insirau frunzele de tutun pe sarme si le puneau la soare. Ce vremuri… Cred ca azi nu mai avem astfel de culturi si cred ca e pacat, ca s-ar scoate bani buni din asa ceva.

  10. cafeauata spune:

    Sanatate maxima, norocul de a fi mereu in locul potrivit, la momentul potrivit, sa fie inconjurat doar de oameni de caracter, sa stie sa-si aleaga intotdeauna calea buna si sa fie multumit de el si de voi. Restul vine de la sine. La foarte multi ani lui si voua deopotriva! Distractie placuta!

  11. coco spune:

    sa-ti traiasca copilasul si sa-ti aduca bucurii !

  12. Constantin spune:

    La multi ani, flacaului, sanatate si numai bine, sa va bucurati si sa fiti mandri de el! Weekend frumos!

  13. Daniel spune:

    Frumoase rosii!
    La multi ani baiatului!

  14. soptit, sa nu ne-auda: sa-ti traiasca baiatul, sa te bucuri de el si sa i se intample tot felul de lucruri care sa-l faca fericit la varsta asta minunata!

  15. cicris spune:

    La multi ani fiului tau, sa fie sanatos si sa se bucure de viata !

  16. mishulake spune:

    Mulți ani Mihaiului ! Sănătoși ! Fără șștt, da?
    Murele, murele ce faine îs !

  17. cnusi spune:

    sa-ti traiasca baiatul si sa te bucuri de el

  18. iulia spune:

    Al meu (cel mic) e nascut pe 22 iulie, dar face doar 17 ani. Sa ne traiasca! Sa fie sanatosi, cuminti si norocosi in viata! Si sa fim si noi pe langa ei…

    • Alexandra spune:

      Sa-ti traiasca , Iulia, sa ne traiasca baietii si noi pe langa ei! Ce mi-as mai fi dorit si eu inca un baiat! Acum insa m-as multumi si cu un nepotel, dar cred ca mai am ceva vreme de asteptat!🙂

  19. otilia spune:

    La multi ani fiului tau, Alexandra! Sa nu-i ramana vise neimplinite! Ce varsta frumoasa🙂

Lasă un răspuns

