Mamici

De cateva zile s-a aciuat la mine in gradina o draguta de pisicuta cu puii ei, trei la numar. Eu ma bucur tare, pentru ca imi plac mult pisicile. Iar faptul ca are pui, i-a inmuiat inima sotului, caruia ii plac cainii. Pe de alta parte, acum ca avem gaini si deci graunte, e posibil sa apara soareci, asa ca salutam sosirea matzelor in ograda noastra.

Cu aceasta ocazie m-am gandit sa fotografiez si sfincsii de closti, care stau pe oua si par sa nici nu respire! :D  Mame nebune! :D))

Closca numarul 1, mamica pentru a doua oara in vara asta, care incalzeste 15 oua de brahma Columbia, cumparate de departe.

Si closca nr. 2, care cloceste cinci oua autohtone  si pe care n-am putut s-o fac sub nicio forma sa renunte la maternitate.

Pupam toate mamicile !🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Mamici

  1. coco spune:

    ce pisici draguti !

  2. Mihaelacp spune:

    O pisica norocoasa . Si eu am closti gainute negre pitice , dar stau degeaba ca nu le-am mai pus oua. Astea negre mici clocesc de cate doua ori pe an fiecare .

  3. cafeauata spune:

    De-acum vei avea si mai multe sa ne povestesti cand vei vedea ce spectacol sunt in stare sa faca pisicile din joaca lor nebuna. Si iti vei aminti mereu ca au aparut la voi de ziua fiului vostru!

  4. simf spune:

    bun venit in clubul posesorilor de pisici:) abia astept poze nazbatioase cu puii.

  5. maryanne spune:

    pacat o fi dar nu-mi plac pisicile deloc. Tin una pt fiica-mea , ca o iubeste dar altfel nuuuuuuuuuu. Sa nu le vad, ingroapa mizeria la radacina florilor mele, in alta parte nu gaseste pacatoasa. Sa vezi ce mi-a scos closca !!!!! din 15 oua, 11 pui a scos. Niste minuni de pui, toate culorile si toti incaltati. Mi-s dragi rau de tot. O sa fac un album numai cu ei.

  6. Georgiana spune:

    mai trebe si un căţel care să vă apere de hoţi şi aveţi di tăti!🙂 abia aştept să văd aici, la tine, o poză cu căţelul😛

  7. Laura spune:

    Uraaaa, traiasca pisicile !!!

Lasă un răspuns

