Sfarsit de iulie

Closca cu cinci oua a scos azi trei pui, dintre care unul, cel din poza e orb, saracul. A iesit de sub closca si n-a mai putut intra la loc. Ce este remarcabil la lumea animalelor, este ca ele nu-si ajuta semenii, nici macar odraslele cu handicap, ci lasa ca natura sa faca singura selectia, in vederea imbunatatirii speciei. Puteti sa ma judecati, dar mi se pare o abordare justa. Cred ca altfel ar fi aratat astazi omenirea daca ar fi facut la fel si nu ma refer neaparat la handicapul fizic, cat mai ales la cel afectiv si intelectual… Nu vreau sa dezvolt subiectul, caci nu face specificul acestui blog, dar am spus-o pentru ca a venit vorba.🙂

Ce bine ca e vineri!!!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, Trandafiri, Tutun. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Sfarsit de iulie

  1. Daiana spune:

    Foarte faine poze! Ma simt ca acasa la tine :*
    Io nu am ce sa pozez. tot ploua ploua.

  2. chiccutza spune:

    Ce frumos este la tine in gradina! Ce rosii incarcate!

  3. cafeauata spune:

    Prima oara am crezut ca ne areti „Regina noptii”, greu m-am prins ca este tutun. Ai spus tu candva ca fac parte din aceeasi familie, acum si vad!

  4. Mihaelacp spune:

    Nicio grija, vin ploile si la tine Alina🙂 . Ai glicina inflorita acum?? A mea de ce nu infloreste vara?😦

  5. ivanovele spune:

    Sunt de acord cu tine, noi ne falim ca salvam fiinte de 600g cu grave probleme ulterioare si pe cei sanatosi ii imbolnavim cu dorinta patologica de a iesi in fata precum paduchii!
    Si eu am legume perfecte in gradina, am facut si muraturi din castraveti si fasole fideluta. Sunt foarte incantata de gradina anul acesta. Am fiert si porumbul meu, mi-am vanturat fasolea boabe, he, he, he….

  6. irenadaiana spune:

    ah , e de-a dreptul ofticanta glicina aia a ta. am mai vazut undeva in oras o cladire inghitita de-a dreptul de glicina inflorita a doua oara. Cand mai ajunge si a mea la fel? si-a revenit destul de bine dupa problema din primavara cand era cat p-aci s-o scot ca se uscase aproape de tot. nici acum nu stiu ce-a patit ca anul trecut crestea ca fat-frumos. Cum se inmulteste?
    apropos , iti multumesc pentru sapunuri si pentru scrisorica. abia astept sa le testez ( daca-mi mai lasa Madalina ceva , macar pe-al gradinarului🙂 )Deocamdata fetele-s la mare , inca n-au ajuns acasa. Cum stai cu inchiderea? La mine parca au innebunit cu totii , isi busesc masinile intr-o veselie ca nici nu mai am timp sa intru pe net.🙂🙂🙂

  7. cicris spune:

    superba gradina!

  8. otilia spune:

    Superb tutunul tau! O sa caut si eu seminte sa pun, asa, de frumusete! Floarea miroase ca regina noptii sau ca ce?

    • Alexandra spune:

      Pai de ce nu spui, ca-ti trimit eu cu primul avion!😀
      Nu miroase ca regina noptii, nu asa puternic in orice caz, dar miroase frumos totusi. Insa ea e spectaculoasa si infloreste toata vara. Ca sa nu mai punem la socoteala ce frunze ” gustoase” are, pentru cine ” serveste” . :D)))

      • otilia spune:

        Multumesc mult, la urmatorul avion iti aduc aminte :)) Am servi si eu mult si bine pana acum doi ani, si m-am lasat, intr-un fericit moment. Dar cafeaua … ah, cafeaua, asta n-o mai dau pe nimic🙂

      • Alexandra spune:

        Ha! Cafeaua ma lasa rece! Ca sa vezi!🙂

  9. maryanne spune:

    Sa vezi in august ce fel o sa arate gradina !! n-o sa mai fie temperaturile alea mari, care ne pleosteau si pe noi , dar si plantele din gradina.

Lasă un răspuns

