Acasa

Ajung acasa de la birou, ma schimb in pantaloni scurti, arunc cat colo sandalele cu toc si ies in gradina. Pisicile mi se impletesc printre picioare miorlaind sfasietor. Le dau sa manance, inainte de a da drumul in gradina puilor, pentru ca altfel matzele n-au nicio sansa sa se mai atinga de mancarea LOR.De ce? Tineti minte filmele vechi western, cand dupa un deal aparea un cal cu calaret si apoi venea o intreaga hoarda, lasand un nor de praf in urma lor? Asa apar si puii mei de dupa casa cand ma aud ca misun pe afara. Pisica mama, cat e ea de jmechera, e total depasita atunci cand o impresoara puii, complet neajutorata, biata de ea. Asa ca intai dau de mancare pisicilor si abia apoi dau drumul puilor.

Gradina sufera , e trista pentru ca anul asta n-am prea mai bagat-o in seama, nici eu( din motive de sapunuri), nici sotul meu ( din motive de construit un nou cotet pentru gaini). Singurii care au mai bagat-o in seama au fost tot puii de gaina, care au mancat sfecla rosie din temelii, fasolea pe la poale, capsunile, ca tot incepusera sa rodeasca iar, frunzele de broccoli, rosiile din solar aflate mai jos, florile de regina noptii si ce au mai gasit ele pe acolo…

Trandafirii insa nu le plac, ceea ce e bine, pentru ca mie imi plac cel mai mult si aici am fi avut o mare problema.

 

E bine acasa!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Acasa

  1. toti blogheristii cu pui se plang ca-s obraznici si stricatori prin gradina, fapt pentru care ii tin inchisi. ai tai zburdau prin toate pozele liberi si independenti (aproape) ca paserile ceriului.
    iara eu,muta de admiratie, ma gandeam: moaama ce bine i-o educat, ia uite ca cuminti is astia! sau poate ca asa li-i „marca”, nu numa’ mari si frumosi da’ si-un pic geniali.
    si cand colo … ei … perfect normali😀

  2. Daiana spune:

    Cel mai bine e acasa!🙂
    Foarte frumos la tine! Admir la fiecare postare🙂

  3. pistilica spune:

    ce bine ca pisica si-a gasit un stapin minunat!sper ca no izgonesti mai tarziu caci sunt super simpacice si se potrivesc nemaipomenit cu gradina minunata!felicitari!

  4. Iulia spune:

    Or fi trandafirii frumosi, dar rosiile sunt parca si mai si. De cand cu criza asta, cand fiecare leut conteaza (nu credeam acum 3 ani c-o sa gandesc vreodata sa…), am ajuns sa apreciez numai plantele comestibile. Imi plac rosiile tale!

    • Alexandra spune:

      Mersi, Iulia. Nici eu nu credeam acum ceva timp ca am sa racai in pamant, sa merg prin curte in picioarele goale, ca am sa dau de mancare la gaini sau ca am sa fac sapun. :D)))

  5. Mihaela C.P. spune:

    Ooo, dar pisoiasii sunt maricei! Si tot mai papa de la mama lor🙂.
    Asa e, ce bine e acasa !

  6. melinte daniela spune:

    Un pui de matza i-am adus si eu Sabinei de la o colega iar cand l-am vazut prima data a fost dragoste la prima vedere: miiic, luat cam devreme de la a sa mama, si scuipa de zor cand ne apropiam de el!
    Bineinteles ca a fost cazat la soacra-mea , care mi-a comunicat ca „Titi ” a jelit 2 nopti, cap-coada, dupa care a inceput rolul lor de „parinti”: alinta-l, hraneste-l, cearta vecinii care-l ademenesc care mai de care…
    Imi inchipui cat de mult te poate relaxa gradina cu tot ce ai tu in ea, inclusiv „soimii” din dotare(citeste Rambo) si noua voastra conlocatara, cu pui cu tot…

  7. coco spune:

    ce bine ca ai curte…multi duc dorul…am si eu o curticica , dar vai…e la 120 km de mine si ajung mai rar…nici nu mai are cine sa aiba grija de ea…..de cand s- a prapadit tata……face si mama ce poate…!

  8. DANI spune:

    Da, e bine acasa ! Macar, de-am sta mai mult pe-acolo …
    Alexandra, inca mai ai trandafiri ? Si dalii !!! Cu toate, ca nu e cea mai fierbinte vara, daliile mele au iesit pitice, se fac una cu pamintul …

Lasă un răspuns

