Sa mancam in liniste…

…nestresati, fara graba, sa mestecam bine si mai ales sa nu ne enervam. Asa spune orice medic. Altfel, exista riscul sa facem un ulcer de toata frumusetea, sau oricum, sa ne cream probleme de digestie.

Pisica mea a luat astazi masa la inaltime. 😀 Pentru ca nu era prin preajma cand am ajuns eu acasa, am dat drumul la liota de foame-n gat, care sunt puii adolescentini, deci in crestere, asa ca atunci cand  pisica mea  a venit la cina, a trebuit cocotata , caci n-am gasit un alt loc unde ar fi putut manca in liniste.

Ma duc si eu sa mananc ceva pe ziua de azi, ca la birou , e mai complicat…🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sa mancam in liniste…

  1. pistilica spune:

    pofta buna!si tie si pisicilor,dragalasele!

  2. Mihaela C.P. spune:

    Hehe, si ce, nu sar pasarile pana la cos ca sa fure pisicii mancarea? Si la mine, dau de mancare ciorba cainilor facuta din oase , in care inmoi si paine. Si am o closcuta care atunci cand ma vede ca vin cu ciorba, isi cheama puisorii la masa la painea inmuiata, asa incat e lupta intre catel si puii de gaina care sa apuce mai multa paine.

  3. cristina spune:

    Ai curtea plina de nepoate si nepoti, care pisicesti, care pasaresti. Excelent!

Lasă un răspuns

