Fructe

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Fructe

  1. George spune:

    Buna Alexandra,

    Spune-mi te rog de cate ori ai stropit pomii fructiferi ?
    Din lipsa de timp nu am reusit decat de doua ori si toate poamele cad.
    Spor la cules.

    • Alexandra spune:

      Buna George,
      De stropitul pomilor se ocupa sotul meu, insa cred ca de trei ori i-a stropit. Prima stropire, de iarna, prin februarie, a doua la „bob alb”, inainte de a pocni mugurii, iar a treia, cand florile sunt pe trei sferturi scuturate. S-ar putea sa-i mai fi stropit o data, dar am sa-l intreb si-ti spun.

  2. anysor spune:

    Prunele din prima poza imi fac cu ochiul ,cred ca sunt delicioase ,ce soi sunt ? ma bate gandul sa pun si eu un prun in toamna asta ,cum sunt cu bolile si daunatorii ,sunt pretentiosi

  3. Mihaela C.P. spune:

    Ce copti sunt strugurii la tine! La mine sunt inca verzi-verzi.

  4. George spune:

    Buna Alexandra,

    Multumesc de raspuns.
    O duminica deosebita va doresc.

  5. pai tu ai recolta adevarata! (eu inca sunt la capitolul „promisiuni”.)
    ce fruct exotic ne-arati in poza nr.7?

  6. Alexandra spune:

    Haha, e o gutuie, soiul ” Constantinopole”. Arata misto, este?

  7. Marius Andrei spune:

    Pepene galben ? repede repejor informatii si detalii desre cresterea lui😀

Lasă un răspuns

