Vinete murate

Am facut o portie. Daca n-as fi facut, mi-as fi pus tot familionul in cap, pentru ca , va spun, sunt cele mai grozave muraturi inventate vreodata. Pe bune!Deocamdata am facut doar zece borcane, dar va trebui sa mai fac inca pe atat, pentru ca astea se vor duce sigur pana de Mihail si Gavril!😀

Reteta o gasiti AICI.

O duminica faina, tuturor!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Vinete murate

  1. vasi spune:

    Eu aveam reteta de mult intr-un caiet dar nu am facut-o niciodata ca nu prea ma dau cu otetul, dar dupa atatea impresii bune citite la tine aici, parca as face si eu. Pupici!

  2. borcanele astea-s din recolta proprie?

  3. vic spune:

    daca nu le fierb la bain-marie, dar respect reteta si la urma bag borcanul in frigider. cit tine?

    de ex la zacusca, pot sa le pastrez in frigider aprox 3 sapt.

  4. simf spune:

    Acum pot spuen impresii. Am facut 1/2 portie si sambata am deschis primul borcan. E cam buna-buna, mai fac. Mersic de pont.

Lasă un răspuns

