Busuioc in ghiveci la Metro

Am gasit la Metro busuioc in ghiveci, un soi spectaculos, cu frunze mari, grase, de un verde ca in reviste.

Mai erau ghivece cu rozmarin, salvie, menta si cimbru. Aviz amatorilor!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante aromate și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Busuioc in ghiveci la Metro

  1. Constantin spune:

    Si nu le pazeste nimeni? Vreau si eu!🙂

  2. Maria Ionescu spune:

    Am si eu cateva tufe, dintr-un plic de seminte doar cateva au incoltit, pentru anul urmator incerc sa strang cateva semincioare, ca tare mult imi place.

  3. Dana spune:

    Ce frumos si sanatos arata! parca le simt si mirosul. O sa il tii in ghiveci peste iarna?

  4. Maria Ionescu spune:

    Uite ca a venit vremea sa vezi poze din gradina mea, si cu produsele mele, aici: http://www.facebook.com/page/ Cu-tot-dichisul/169074459840242. Sunt acolo si tufele cu busuioc rosu,

  5. Mariana spune:

    Am avut mult busuic in gradina si cu frunze uriase!pacat ca nu am pozat cele mai mari frunze:))

  6. chihait spune:

    Bună ziua, mă bucur că am găsit acest blog, atâtea informaţii că mă rătăcesc, recent ne-am mutat la țară și vreau din tot sufletul să-mi fac o grădină cu de toate, azi am comandat semințe de plante aromatice si azi vrea sa-mi spune-ti, dacă înainte să le seamăn trebuie încolțite ori nu? Ar fi bine dacă acum e seamăn in ghiveci pe pervaz, iar cind mai cresc sa le mut in grădină?

Lasă un răspuns

