La multi ani, Dani!!!

Astazi este ziua dragei noastre Dani! Nu ma intrebati de unde stiu,dar stiu!

Dani, toate visele sa ti se implineasca!

La multi ani!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Aniversari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La multi ani, Dani!!!

  1. cristina spune:

    La multi ani, Dani, ca la tine pe blog nu pot comenta, am eu o defectiune la computerul de acasa.
    Alexandra, pune-i link la postarea asta a ta si la ea pe blog, sau stie?

  2. simf spune:

    Alexandra, sa ne traiasca Dani, sa ne bucuram de bunatatea ei. La multi ani!
    (si felicitari ca ai aflat ca-i ziua ei, multumiri ca ne-ai spus si noua…)

  3. Sa ne traiasca ! Sa fie sanatoasa si fericita alaturi de familia ei! Si sa aiba gradina mereu mai frumoasa!

  4. Dani spune:

    Ei, Alex, deci tu ai dezvaluit secretul !
    Ca eu nu ma gindeam, sa scriu despre asta pe blog. Uite-acum am citit, si tocmai am stins si lumanarile de pe tort. Am sarbatorit cu familia astazi, o zi dupa, fiindca ieri, eram inca in Scotia . Nici mail-ul nu l-am deschis inca, ca am avut de lucru de groaza astazi si pe urma am dormit ca narcotizata …
    Iti multumesc, draga mea !!!
    Linkurile nu le-am vazut, ca nu ma pricep la tema asta . Ma ierti, de intirziere !!! Oameni imi ureaza de ziua mea si eu umblu pe coclauri …
    Va multumesc, din inima, tuturor !!!

Lasă un răspuns

