Florile de la birou

Ea e Simona, sefa investitiilor! 🙂

Frumoase flori , nu-i asa? 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de interior și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Florile de la birou

  1. ramona sumiuciuc zice:

    salut
    sunt ramona din suceava si te admir pentru ca esti foarte constincioasa se pare in tot ceea ce faci.
    eu una am incercat sa vb cu tine dar in general sunt mereu ocupata si nu dispun de mult timp si mi-as dori sa ma ajuti.
    ca sa intelegi mai bine o sa incerc sa – ti explic cate putin din ceea ce fac si poate ma poti sfatui.
    – lucrez in germania sezonier la o micro firma de plante aromatice, condimente si cateva ornamentale ex lavande analiesse, maillette, matharone

  2. rosmarin, thymion, ei bine si multe altele ceaiuri zitrone verbene, zitrone melisse, ceai de menta turseasca , menta portocalie si vreau sa mi fac si eu un blog ceva dar nu am nici o idee mai mult de atat am casa in constructii si fac si facultate id ce e drept, un copil animale, un hectar de pamant sunt mereu ocupata cu ceva dar vine iarna si sper sa am mai mult timp
    ahh am mai adus si peste 80 de soiuri de rosii seminte de toate culorile si marimile, vinete pestrite si cate altele sunt singura nu prea am priteni cu cunostinte de calculator si sunt in impas

  3. as vrea ceva sa fac cu ele, ca e pacat o afacere mica ceva ca sincera sa fiu m-am tot saturat sa-mi las familia toata vara si plus de asta in momentul asta sunt foarte imprastiata nu am nici un plan concret si nici nu pot concepe unul si mi-as dori pe cineva cu care sa ma pot sfatui cat de cat. Crezi ca ma poti ajuta intr-un fel?

    • Alexandra zice:

      Ramona, nu cred ca ai vrea sa asculti cat sunt eu de ocupata. Abia am timp sa deschid blogul, sa citesc comentariile si sa mai si raspund. Am cateva bloguri dragi unde n-am mai intrat de luni de zile…Am un job foarte stresant si foarte solicitant. Asta in privinta timpului.
      In privinta sfaturilor despre o afacere, pot sa-ti spun ca eu am inceput doua si ambele s-au dus pe apa sambetei, atat de tare sunt in afaceri! :D)))
      Imi pare rau, dar te-ai adresat cui nu trebuie.
      Dar poate citeste cineva comentariul tau si te ajuta, macar cu un sfat. Macar atata pot sa fac si eu, sa public pentru tine eventualele comentarii.
      Iti doresc succes!

  4. DANI zice:

    Cele mai frumoase !
    Ai o camelie plina de boboci !!! Ce culoare ?

  5. Zazuza zice:

    daaa! un birou cu multa veselie! si oamenii par la fel de faini!

  6. Mihaela zice:

    Frunza aia mare pe care o tii cu mana este de busuioc?

  7. Georgiana zice:

    mumoase toate! e important să-ți faci un mediu plăcut și cald și la locul de muncă, având în vedere că o extraordinar de mare parte din viață ți-o petreci acolo. 🙂

  8. Daiana zice:

    Foarte frumoase florile tale de la birou!
    Nu stiu ce planta as putea sa tin la birou care sa suporte temperaturi mari, aer foarte uscat si foarte putina lumina naturala.
    Am avut kalanchoe, cactus, busuioc, dracena, primula. Nu le-a mers. E trist fara o planta verde pe birou.

  9. Raveca zice:

    Va invidiez cu asa un birou frumos plin de flori. Eu abia am reusit sa conving seful sa punem niste flori in birou si in cateva luni au murit toate. Nu-mi place deloc atmosfera, e aer inchis si miroase foarte urat. Acum sunt in cautarea unei plante care sa acopere macar partial acel miros. Am citit de plectranthus si de Pelargonium citronella. Sunt o alegere buna? Muscata mirositoare parca am am vazut undeva, dar nu-mi pot aduce aminte unde. Am cautat de cumparat, dar n-am gasit. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi? O vara frumoasa va doresc tuturor

Lasă un răspuns

