Prin gradina

Nu pot sa spun ca anul asta am avut gradina. Tot solarul s-a manat, iar ce ar fi putut creste, a fost mancat de gaini. Insa pentru anul viitor am inconjurat cu rapitz peste tot, astfel inca inaripatele sa nu mai aiba acces la culturile mele suculente.

Cum am iesit afara de dimineata, am fost inconjurata de pisici:

Una dintre pisicutele mici incearca sa se urce pe mine…

…si reuseste! :D)

Aici deja imi ajunsese la brau si incepuse sa ma gadile.🙂 Niste scumpici!

Am sapat. Nu eu, ci Tanti Vasilica, draga de ea, sa-i dea Dumnezeu sanatate, ca sapa mai ceva ca un tractor.🙂

Va doresc o duminica frunoasa si o saptamana cu spor!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Prin gradina

  1. maria spune:

    maaama, ce gaini faine ai…si eu visez sa ma mut cindva la tara, sa-mi fac o casuta mititica si sa am…10 gaini. sunt tare faine

  2. Dani spune:

    Aaaa, deci tu pui ingrasamint natural la trandafiri ! De aia, infloresc intr-o bucurie .
    Frumos arata gradina sapata proaspat . Mai mare dragul, sa stai pe-afara .

  3. pistilica spune:

    pisicuti sint minunati!si gutuile super …ce soi sunt?oare nu vine tanti vasilica si la mine cu sapatul?!…toate bune!

    • Alexandra spune:

      Gutuile sunt parca soiul Constantinopole, dar nui bag mana in foc. Iar la tanti Vasilica trebuie sa te programezi din timp si cred ca are agenda plina ! :D))
      Numai bine si tie!

      • pistilica spune:

        da multumesc de lamurire…cit priveste tanti vasilica….sanatate ,si spor la sapat ii doresc!

  4. Georgiana spune:

    și pisicile, și găinile și florile și gutuile, toate-s frumoase acolo la tine!🙂

  5. Pingback: Realitatea lui Elan Schwartzenberg si Realitatea lui Sebastian Ghita « Hai ca se poate!

  6. Pingback: Basescu se razboieste cu liderii poltici din UE « Hai ca se poate!

  7. George spune:

    Buna Alexandra,

    Te rog spune-mi cu ce stropesti ultima oara pomii fructiferi, acum dupa rod.
    Multumesc.

  8. Cu Tot Dichisul spune:

    Alexandra, putem pune de-un troc, eu cu legumele si tu cu carnitza, ce zici ?
    Sunt tare frumoase gainile tale, dar si pisoiasii.

  9. Zazuza spune:

    mie mi-au intrat la suflet matzisoareleee!

  10. thamara spune:

    pisoiașii sunt tare dulci. eu, pe ai mei (cei din seria a II-a) a trebuit să-i dau, pentru că max a mai omorât din joacă încă unul😦
    gutuile tale sunt foarte faine. ale mele au fost anul ăsta foarte puține și din acest motiv au ajuns uriașe. din cauza asta au cam căzut și s-au cam stricat.

    de unde ai luat găinile și cu cât? tare faine îs. fac ouă? pui la clocit pentru o generație următoare?

    • Alexandra spune:

      Max ala al tau chiar ma supara, sa stii? Fa-i ceva, sa nu mai omoare pisoiasi, sau macar nu mai imi spune, zau!
      Gainile ? Am cumparat asta primavara oua si le-am incubat. Sunt Brahma, super rasa, cu oul cu colesterol scazut. Daca vrei, discutam prin februarie, ca acum m-am specializat si in gaini.😀

Lasă un răspuns

