Poza de toamna

Inspirata de minunatele poze de pe blogul Georgianei, unde la aceasta ora se desfasoara faza de calificare  a unui concurs international de mare anvergura si de o deosebita importanta pentru  aceasta parte e Europei,  am iesit si eu afara cu aparatul foto, in cautarea celui mai expresiv colt. L-am gasit in piersicul meu pitic, cel care asta vara facea niste mini piersici dulci si parfumate, acum ingalbenit si pe jumate scuturat.

Am reusit sa plantez toti bulbii, in sfarsit, dar n-am mai facut poze, ca n-am mai putut…😀

Ma duc sa-mi dau jegul jos…

Sa aveti o saptamana buna de tot!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Poza de toamna

  1. coco spune:

    am si eu un nectarin pitic🙂

  2. Teo Negură spune:

    Mi-ai facut pofta de piersicute si de o zi de toamna ceva mai calduroasa si mirosind a frunze uscate si-a recolta…

  3. Teo Negură spune:

    Eee, acum o sa te cert, te-ai lasat pe tanjala cu bloguitul?🙂

Lasă un răspuns

