Zi de leneveala

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Zi de leneveala

  1. pistilica zice:

    si ai mei lenevesc asa in casa uneori!craciun fericit!la multi ani!pupici la pisici!

  2. Ursu Florin zice:

    Asa lenesc si animalele mele … pisica si catelul .. is satui si numa de somn le arde acum

  3. marina zice:

    o pisica foarte frumoasa!!!

  4. Georgiana zice:

    Astăzi e ziua taaaaaaa / Zi frumoasă ca tineeeeeee!
    La mulți ani, Alexandro! să fii sănătoasă și voioasă și fericită și să ai parte de tot ce-i mai frumos și mai bun pe lumea asta!
    te pup strașnic și-ți doresc petrecere frumoasă! :*

    • Alexandra zice:

      Multam, Geo draga!
      Tocmai voiam sa-ti spun ca ai incurcat data, dar am vazut ca te-ai redresat. :D)))
      Petrecere frumoasa, la multi ani cu voiosie si toate cele bune!!
      Te pup, cu drag!

  5. Georgiana zice:

    P.S. știu, pe 30 e ziua ta, dar eu mâine plec la munte și n-o să mai am net, deci ți-am cântat și urat în avans! 😀 și sunt și prima care-ți face urările 😛 Sâc! hihihihi

  6. Eliza zice:

    Cum nu stiu unde sa iti scriu in alta parte, scriu aici: La multi ani, multa sanatate, fericire, bucurii si tot ce iti doresti! Un an mai bun si mai linistit, alaturi de toti cei dragi!

  7. Laura zice:

    Pisica este super tare, dar si poza este super facuta! Foarte tare!

  8. Daiana zice:

    Parca as fi eu, luni dimineata! :)))

Lasă un răspuns

