Iarna, du-te!

Nici n-a venit bine iarna, ca eu am si inceput pregatirile pentru sezonul 2012. Sezonul de gradinarit.  Am de gand ca anul care vine sa-mi iau revansa pentru chiulul pe care l-am tras in gradina in 2011. Caci, da, recunosc ca am chiulit la greu, deh, ce vreti, meteahna veche, din liceu si mai ales din facultate, unde in primul si in ultimul an am primit preavize de exmatriculare, pe motiv de absente nemotivate. :D))

N-am sa va insir aici de ce m-am sustras eu anul care trece de la muncile agricole, insa imi promit ca 2012 va fi unul fabulos , cel putin din punct de vedere gradinaristic.

Am reusit si mi-am modernizat solarul, in sensul ca am pus un acoperis mai rezistent si am reusit sa imprejmuiesc gradina, sa nu mi-o mai roada gainile. Conditii tocmai bune pentru recolte bogate.🙂

Dragii mei prieteni, va doresc un An nou fericit, sa fiti sanatosi cu totii, sa aveti putere sa faceti tot ce va doriti, sa aveti zile senine, dar si ploi cand trebuie.🙂

La multi ani!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Aniversari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Iarna, du-te!

  1. flora spune:

    Acum cand 2011 este pe picior de plecare, urarea mea pentru noul an este sa fim mai bogati si mai fericiti decat am fost,sa avem sanatate,sa traim pe taramul iubirii si sa nu uitam sa incepem fiecare zi cu un zambet si un salut catre Dumnezeu!La multi ani,alaturi de cei dragi!!!

  2. Dani spune:

    Alexandra, ma bucur, o sa vad mai des poze cu gradina ta !!!
    In alta ordine de idei, La Multi Ani !!! O urare dubla, si pentru ziua ta si pentru anul ce vine. Sanatate si bucurii, tie si familiei tale ! Gradina frumoasa si recolte imbelsugate si de sapunuri, nu mai spun, ca sint deja fantastice.
    Te sarut si te imbratisez, cu mult drag !!!

  3. Vcuicsor spune:

    Multa sanatate, fericire si numai bucurii in noul an. LA MULTI ANI ! si la mai multe postari pline cu realizarile din gradina visata.

  4. pistilica spune:

    LA MULTI ANI!UN AN PLIN DE RECOLTE ASA CUM VA DORITI!

  5. cristianbac spune:

    La Multi Ani!

  6. anysor spune:

    La multi ani ! si recolte bogate

  7. Mihaela C.P. spune:

    La multi ani , sanatate si multe bucurii in noul an si o gradina roditoare!

  8. simf spune:

    O sa stau cu ochii pe tine!:)
    La multi ani, Alexandra, cu liniste si pace, realizari si bunastare, sanatate si satisfactii.

  9. fosile spune:

    An nou fericit!
    La multi ani!

  10. elenushka spune:

    La multi ani ! Ma bucur ca vad seminte de busuioc. Asta inseamna ca poti combina placut si gradinaritul si sapunaritul. In gradina ai grija de cele mai frumoase plante pe care le duci cu maiestrie si in sapunarit.
    La cat mai multe impliniri, fericire si bucurie in acest an care a inceput !

  11. cafeauata spune:

    La multi ani!
    Acesta sa fie cel mai frumos si mai bun din cati au fost!

  12. Teo Negură spune:

    La multi ani, sanatate si bucurii cate nu poti duce! Sa-ti fie numai bine!

  13. Constantin spune:

    Un an nou mai bun si plin de impliniri. La multi ani, Alexandra!

  14. elena spune:

    Buna, sunt noua pe aici si trebuie sa-ti spun ca de trei zile ma uit la florile din gradina ta si sunt fascinata. Am si eu o gradina in devenire si vreau sa iau lectii de la tine. Am in minte o gramada de intrebari, dar cea la care ma gandesc acum este de unde ai luat glicina. In speranta ca voi primi un raspuns iti doresc sa ai o gradina minunata

    • Alexandra spune:

      Buna, Elena!
      Toate florile le-am luat de prin magazinele din Bucuresti, mari sau mici. Doar bulbii de lalele, narcise si zambile le-am luat din Olanda. In rest, Bricostore, Carrefour, Metro, Hornbach, ori de la micile magazine specializate in plante. Este unul chiar langa Gradina Icoanei, foarte bine aprovizionat ( are si sera), unde la primavara gasesti glicina mai mult ca sigur.
      Iti doresc si eu sa ai o gradina minunata si daca se poate, sa ne arati si noua poze.🙂

  15. La multi ani, Alexandra! Nici acuma n-a ajuns iarna la voi?

Lasă un răspuns

