Curatenie de…iarna

Vremea buna ( ciudata? ) de afara ne-a scos sambata la o curatenie prin gradina. De fapt am strans frunzele cazute pe iarba, am greblat asa-zisul gazon, sa-l aerisim un pic si…cam atat. Cu toate astea, gradina arata acum cu mult mai bine si ca atare am indraznit sa-i fac niste poze si sa le postez.

N-am mai musuroit trandafirii, pentru de de-acum sunt mari si nu mai exista pericolul sa degere. In schimb am indepartat de langa ei garduletele de lemn, pentru ca ne era foarte greu sa tundem iarba pe langa ele si apoi nu mai puteam sapa pe langa trandafiri.

Peste trei luni aici vor fi lalelele si narcisele in toata splendoarea lor!

Cu vremea asta primavarateca, mi-a cazut o gaina closca! Ce fraiera! :D)) N-am ce sa-i fac, o las sa stea pe oua, in speranta ca daca vine vremea rece renunta de buna voie.

Asa, am curatat gradina, acum poate sa ninga!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Curatenie de…iarna

  1. coco spune:

    bravo…ar trebui si eu sa fac asta…dar gradina mea e cam departe asa ca o las pentru primavara !

  2. Dani spune:

    Da, curatam de zor. Si eu asta fac, dar pe bucatele. Ce-mi place, cind e gradina curata si pot face planuri, pentru plantute noi !
    Alex, te imbratisez !!! O dumiica frumoasa !!!

  3. Mihaela spune:

    Gradina ta e frumoasa si iarna.

  4. Elena spune:

    buna dimineata, am vazut, mi-a placut, si bineinteles ca am o intrebare: cum se taie hortensiile. Am doua albe si una roz, toate puse in gradina anul trecut. Cele albe au cate un lastar inalt de aproximativ 70-80 cm, iar cea roz are doi lastari mai mici, cam 30-40 cm si in primavara asta trebuie sa le tai. Daca atunci cand le tai pe ale tale ne pui cate o poza, poate m-as lamuri si eu cum este cu taiatul. Iti doresc o zi buna !!

  5. Teo Negură spune:

    Iarasi s-a stricat vremea si mai avem parte, pe-aici, si de-ao avertizare meteo pacatoasa. Ufff, nu mai trece odata iarna…

Lasă un răspuns

