Ai grija ce-ti doresti!

Am vrut zapada? Poftim zapada! :D)))

Trei zile n-am putut intra in localitate si am dormit pe la prieteni.Cand am ajuns acasa, nici vorba sa deschizi poarta, am urcat pe zapada, care era inghetata bocna si am sarit gardul.

Pe alocuri, zapada troienita depaseste 2 metri inaltime.

Ultimele poze sunt facute dupa dambul de zapada de langa gard, pe unde circula vecinii. II vad pe geam de azi dimineata cum trec, depasind cu mult inaltimea gardului si inca mi se pare ciudat. :D))

As mai fi facut poze, dar mi-au inghetat degetele pe aparat aproape imediat, asa ca astept sa se mai inmoaie un pic gerul si mai ies la o sedinta foto.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Ai grija ce-ti doresti!

  1. Cred c-au fost amarnic de grele zilele astea pentru voi.Cred c-o sa fie greu si cand o sa se topeasca toata frumusetea asta rece.
    Dar mai cred ca accesul asta de iarna cu nameti o sa prinda tare bine gradinei. Ca nu stiu cum era pe la voi, da’ la noi pamantul era iasca.
    Animalele din dotare au trecut cu bine prin poveste?

    • Alexandra spune:

      A fost cumplit, insa cel mai greu a fost gandul la animalute. Pisicile erau moarte de foame, insa gainusele au fost ok, ba chiar au continuat sa faca oua! :D)))
      Si la noi era pamantul praf! Acum cred ca va avea apa suficienta, pana spre primavara, incolo…

  2. Daiana spune:

    Woooooo! Impresionant!
    Mi-e dor de zapezile din copilarie. Ce ierni ca lumea erau acum 25-30 de ani!🙂

  3. Laurentiu spune:

    Da bogatie de smaragde,stelute,cristale,siii…multe alte metafore!.. Complimenti pentru sensibilitatea fotografului! Cine stie poate in mai-iunie va ninge cu….petale aromate!?…

Lasă un răspuns

