A inflorit!

Prin toamna am gasit la Hornbach un ditamai bulbul de Amarilys. Era asa, cam cat doi pumni de-ai mei. Mare, ce sa va spun… Un amarilys alb, asa cum se vedea in poza. Prin ianuarie l-am plantat intr-un ghiveci, nu prea mare, iar de cateva zile e inflorit! E greu sa gasesti o floare mai frumoasa, mai impunatoare, mai semeata si in acelasi timp suava si delicata. Unde mai pui ca are si parfum!

Sunt atat de incantata de el, incat azi mi-am luat cu mine la birou aparatul foto si l-am imortalizat, iar acum vi-l arat si voua, spre delectare.🙂

Frumusel, nu?🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de interior și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la A inflorit!

  1. Constantin spune:

    Frumusel?🙂 Frumos rau! Sa te bucuri de el.

  2. cristina spune:

    wow! e splendid, nu doar frumusel! zici ca are si parfum? ce tare!

  3. Mirela spune:

    E minunat!si eu am unul!

  4. anysor spune:

    Foarte frumos ! eu am unul de vreo trei ani si nu vrea sa infloreasca

  5. vic spune:

    frumos, interesant ca are numar par de flori.
    tot atit de spectaculosi sunt si cei bordeaux.

  6. Dana spune:

    Hei, am aflat cum sa fac sa pot posta comentarii din nou… si vroiam sa zic ca e superb crinul tau. Atat de frumos ca merita sa-l pastrezi pentru iarna viitoare, sa te bucuri de el. Toate cele bune!

  7. Putin spus „frumusel”, e de-a dreptul superb ! Sa ai parte de cat mai multe floricele la el si sa-ti parfumeze casa!

  8. mihaela costescu spune:

    Super fain ,am unul portocaliu dar de 2 ani nu mai vrea sa infloreasca.Daca nu infloreste nici acum …o sa-l arunc.

  9. Ivona spune:

    Auzi la ea, o sa-l arunce… Am cativa, sunt nesatula, in fiecare an trebuie sa ma strang de gat rau sa rezist ispitei de-a mai achizitiona unul… Dupa inflorire se uda normal, nu se taie frunzele, apoi cateva luni trebuie sa ia o pauza, nu se mai uda, frunzele se ingalbenesc si apoi se usuca. Dupa perioada asta de pauza se uda iar incetisor si trebuie sa apara bobocul si un pic din frunze. Deh, m-am gasit si eu sa dau lectii pe-aici… parca invatam de-aici, nu ma dadeam mare cunoscatoare!
    E superb, mai ales asa alb! Pe timp ce trece face flori si mai multe! Sa ai parte de el multi ani!

Lasă un răspuns

