Prajitura cu bezea si coacaze rosii

Stiu ca v-am urat deja Paste fericit, insa nu ma pot abtine sa nu va arat o prajitura pe care azi am facut-o in premiera. In acelasi timp recunosc spasita ca iata, se face un an de cand n-am mai incercat o reteta noua de prajituri, ori de altceva de mancare, singurele retete noi fiind cele de…ati ghicit! Deci, da, a trebuit sa vina sarbatorile de Pasti ca sa ma mobilizez si eu mai energic in bucatarie, desi gandul meu tot la sapunareala este. Sa treaca zilele astea si imi suflec iarasi manecutele.

Bun, deci prajitura cu coacaze rosii si bezea. Coacazele rosii sunt din gradina proprie, unde am un coacaz rosu, unul negru si inca unul alb.Bietele coacaze asteapta de asta vara in frigider sa fac ceva cu ele si abia azi le-a venit sorocul.

Ingrediente; 2 linguri de miere, 4 oo, 3 linguri de lapte -de capra, hehe , 270 gr faina, 200 gr zahar, un praf de copt, sare, 120 gr unt, 150 gr. coacaze rosii.

Se face o coca din lapte, faine, miere, unt, un varf de cutit de sare, praful de copt,4 galbenusuri, untul topit. Se intinde si se aseaza in tava unsa si tapetata. Se tine la cuptor la foc mediu cam 10 minute. Se lasa sa se raceasca,

Bezeaua se face din albusuri care se bat zdravan cu zaharul si un praf de sare, dupa care se incorporeaza coacazele. Se intinde compozitia peste blatul din tava si se mai tine la cuptor cam 15 minute, pana capata deasupra o usoara nuanta aurie. Se taie rece.

Dansa e Coca!

Scoate sarmalele din cuptor, baga tava cu prajitura in loc.

Am mancat jumate de tava!  Pentru musafiri am tiramisu si cozonac.😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Prajitura cu bezea si coacaze rosii

  1. Anca spune:

    Mmmm, imi ploua un pic in gura🙂

  2. HRISTOS A INVIAT!
    Paste Fericit si luminat impreuna cu cei dragi!

  3. Georgiana spune:

    Paște fericit, Alexuțo! mi-am luat o prăji și-am plecat😀 să fii bine! :*

  4. Geta spune:

    Mmmm, ce bine arata prajiturica ta, eu n-am coacaze si nici lapte de capra dar o sa incerc cu alte ingrediente.

    • Alexandra spune:

      Si e , adica a fost bunaaa… Fina, usoara si foarte gustoasa!
      Sigur ca merge si cu lapte de vaca, dar eu aveam doar de capra, iar ca fructe cred ca poti pune orice,doar sa fie bucatele mici, sa ramana in bezea, adica sa nu se duca la fund.

  5. mijnzeep1 spune:

    Aoleu, arata tare bine!!!
    Merci pt reteta, deja salivez🙂

    Ce noroc au avut oaspetii tai, nu ti a mai ramas vre o bucata si pt ‘straini’?😉
    Pupici

  6. mihaelacostescu75 spune:

    Arata bine ,dar acum sunt satula.Peste cateva zile cand o sa se termine ale mele o sa poftesc si eu.

Lasă un răspuns

