A sosit Florar!

sau luna mai. De acum incolo , orice e posibil in gradina.🙂 Florile infloresc, pomii rodesc, pisicile se inmultesc…😀

O samanta  de salata, ratacita de acum un an a incoltit si ia priviti ce draguta e!

Mazarea creste ca nebuna, in legea ei…

In solar , anul acesta vom incerca udarea cu picatura. Inca nu este gata ” instalatia”, tot cu furtunul ud, dar in curand am sa vad si eu minunea…😀

In spatele gradinii, rucola a rasarit prima, ca de obicei. Ma credeti sau nu, deja am cigulit cateva frunzisoare, acolo, pe loc… :D)))

Fritillaria isi traieste ultimele zile. Sper s-o inmultesc, ca pe lalele.

Ultimele lalele. Pana anul viitor, ne luam la revedere de la ele.

Si prima floare de in decorativ, planta perena , foarte rezistenta si aspectoasa. Am doua tufe asezate langa niste trandafiri galbeni, iar efectul acestei combinatii e spectaculos. Dar pana vor inflori si unii si altii mai e ceva vreme.

Un cimbru de munte, peren, despre care acum descopar ca e tarator, incepe sa infloreasca si el. Ca doar e luna lui Florar, nu?

Un alt cimbru, mai vertical si menta adevarata, care isi extinde teritoriul  pe masura ce vorbim. Norocul ei e ca e buna, ca altfel ar fi avut soarta rudelor ei sarace si cam nefolositoare.

Rozmarinul, pus anul acesta, pentru ca cel de acum un an a degerat jumate si saracu’. asa beteag cum e, cu doar o ramura intreaga, da sa infloreasca.

Tufele de in de care va spuneam.

Bujorii sunt si ei plini de boboci, chiar si un bujor care ani la rand n-a facut nicio floare, nici nu stiu ce culoare are si pe care nu m-am indurat sa-l arunc.

Dar ce e mai important, trandafirii au boboci! Dupa o iarna cum e cea care a trecut si dupa ce i-am tuns pana aproape de radacina, pe motiv de degeraturi, trandafirii au prins iar viata si vor fi plini de flori.

Abia astept explozia de culori si de arome!🙂

Toate cele bune!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Arbusti decorativi, Flori de gradina, gradinarit, Plante aromate, Trandafiri și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la A sosit Florar!

  1. elena craciun spune:

    Buna!
    Atat de multa energie pozitiva emani tu si blogul tau, incat m-ai convins sa-ti promovez blogul la emisiunea mea, la TVR Info. Asadar, duminica, la 13.30, ne vedem la „De la A la Net”. E o emisiunea de IT&C, dar avem si o rubrica in care vorbim de fenomenul blogging si, in fiecare saptamana, alegem un blog tematic. De data asta va fi „Gradina Visata”🙂 Spor! Si un 1 mai frumos!

    PS: Daca ai vreme, scrie-mi un mail pe elena.craciun@tvr.ro si spune-mi cateva chestii despre tine: de unde esti, cu ce te ocupi pe langa gradinarit etc. Si lasa-mi si un contact, in caz ca mai am ceva nelamuriri. Multumesc!

  2. Superba garadina ta, sa iti traiasca ! Dar asta cu inmultirea pisicior…nu exista posibilitatea de castrare ?

    Pupici si o zi frumoasa !

    • Alexandra spune:

      Ba da, exista si am s-o fac, dupa ce fata macar o data, ambele.
      Te pup si eu Laura, o zi de 1 mai frumoasa!🙂

      • Sa stii ca treaba asta cu fatatul odata e o teorie depasita in alte tari, din pacate medicii nostri nu si-au insusit-o. Acum se recomanda castrarea chiar inainte de primul ciclu de calduri, elimina total incidenta de cancer mamar la maturitate. Dar poate vrei curtea plina de pisici….🙂

      • Alexandra spune:

        Nu, doar ca vreau si eu pisoi mici , mici, sa ma joc macar putin cu ei si sa vad matzele cum alapteaza. Ce vrei,nu ma pot lipsi de bucuria asta.🙂

  3. mariana - Iasi spune:

    Minunat, asa „succese vegetale” se obtin, cred, in cativa ani de munca, rabdare si asteptare; ca sa nu uitam de cautari.Dar deasupra tuturor se afla sigur pasiunea. Felicitari din toata inima!

  4. greenzonelife spune:

    Superba gradina ta🙂 Sa-ti creasca mare si frumoasa!

  5. Dana spune:

    O adevarata bogatie! Arata minunat, flori, arbusti si legume si ierburi aromatice. Cimbrul acela mi-a luat ochii🙂 Florar adevarat!

  6. biancapopla spune:

    Extraordinar, felicitari! Succes cu picatura. Si noi ne-am adus furtune ptr. picatura din Spania, vrem sa le punem la rosii.

  7. Dani spune:

    Minunata e gradina in primavara, inflorita, ordonata, plina de sperante !!!
    Bun sosit lui Florar !!!

  8. cafeauata spune:

    Sper ca imi voi aminti duminica sa ma uit la emisiunea in care iti va fi promovat blogul. Felicitari!
    Cat despre gradina… stii parerea mea inca de anul trecut, iar azi m-ai dat gata cu bujorii!
    Te pup si spor!

Lasă un răspuns

