Vin trandafirii!

Pazea, ca vin trandafirii, regii oricarei gradini! Unde este un trandafiri in gradina, nu mai poti vedea si altceva! Deocamdata, in gradina mea, celelalte flori mai au o sansa de , sa zicem o saptamana, hai zece zile, pentru ca inflorit ( si nici acela tot) este doar un singur trandafir.

Sper ca in weekend-ul asta sa tund si eu iarba, astfel incat atunci cand vor ” veni” domnii trandafiri sa fie totul pus la punct.

Sa aveti o seara frumoasa!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Vin trandafirii!

  1. irenadaiana spune:

    hahaaaa , am si eu niste harnicuti din astia galbiori. Abia-i astept si eu pe ai mei.🙂🙂🙂

  2. Dana spune:

    Abia astept sa-i vad si pe ceilalti infloriti… galbenul asta e superb, numa’ bun de admirat. Parca nici nu i-as taia sa-i pun in vaza, sunt prea frumosi.
    Spor la gradinarit si vreme buna, primeste-i cum se cuvine pe „domnii trandafiri”🙂

  3. mihaelacostescu75 spune:

    Nu stiu cum infloresc la tine toate primele! Stai cumva in alta tara ?La mine trandafirii abia au bobocei mici.

  4. Si ai mei tot bobocei aveau saptamana trecuta. Sper ca acum sa fie aproape infloriti🙂

  5. Anamaria Contra spune:

    salut. ma numesc anamaria.sunt si eu o mare impatimita a trandafirilor si tocmai cauta un raspun pe care nu-l gasesc si ma gandeam ca poate ma poti ajuta: ai idee daca este necesara copilirea la trandafiri? anul acesta am observat pe langa bobocii principali ca cresc o multime de bobocei mici, si ma gandeam ca asta ar putea sa impiedice cresterea normala a bobocului. dar totusi mi-e frica sa ii rup. imi poti sa un sfat? multumesc

    • Alexandra spune:

      Anamaria, poti sa-i copilesti, daca vrei flori mari si cate una pe fiecare tija, desi nu sunt tocmai sigura daca operatia asta se face si la trandafiri. La crizanteme, de exemplu, se practica. Daca soiul trandafirului este de asa natura incat are multe flori, inseamna ca e din familia floribunda, si asa trebuie sa fie. Nu, nu te sfatuiesc sa-i copilesti.

Lasă un răspuns

